Skördare

Finntrac

2 inlägg 2150 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Finntrac

biogurun  
#48607 Jag har en finntrac skördare -86 som skulle passa mig bättre om det var hjul på den istället. Är det någon som byggt om en sådan och har erfarenheter av detta som lösningar på ombyggnaden, gärna bilder med.



   TS
Användarvisningsbild

Re: Finntrac

Lars-Erik Plåth  
#48629
biogurun skrev:Jag har en finntrac skördare -86 som skulle passa mig bättre om det var hjul på den istället. Är det någon som byggt om en sådan och har erfarenheter av detta som lösningar på ombyggnaden, gärna bilder med.

hej det var en här i från dalarna som hadde en finntrac för ett par år sen som min kompis körde var robsson drift på den ingen höjdare när det var brant slirade en del i mellan däcken så vet inte om det var så lyckat dom hadde band vet jag på kran delen och inget tror jag på maskin delen bilder kanske jag kan luska fram men har ingen scanner så jag kan få in dom i datorn :sad: ska kolla lite om uppgifter

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).