Skogsröjning

Helgjobb med röjning i Östergötland?

4 inlägg 5229 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Helgjobb med röjning i Östergötland?

Niklas1  
#477598 Tjenare, jag studerar skogsbruk och hade gärna velat ha lite extra jobb på helger. Jag bor lite utanför Linköping och har körkort och bil, så kan tänka mig att köra ganska långt om jag får jobba. Jag är mest ute efter att få känna på yrkeslivet i skogen och få lite kött på benen innan jag ska ut och jobba efter skolan är slut.

Jag har röjsågskorten A och B men har inte röjt jättemycket så jag är inte snabb. Dock har jag en god förståelse för vad som ska röjas och den biten och en god fysik.

Jag kan givetvis jobba billgare än vad en proffsröjare kräver, jag vill som sagt mest bara ha erfarenheten.

Finns det någon i området, eller någon som känner till någon värd att kontakta så vore jag tacksam! :)



   TS
Stihl Motorsågar och Röjsågar
Användarvisningsbild

Re: Helgjobb med röjning i Östergötland?

Sörmlandsskog  
#477635 Har skickat pm.

Användarvisningsbild

Re: Helgjobb med röjning i Östergötland?

Dyslexus  
#481802 Hej,
Är du fortfarande intresserad av röjning på helgen? Mellan Kisa och Österbymo. Jobbar du mot timlön? Egen firma?

Mvh
Bengt Arvidsson

Användarvisningsbild

Re: Helgjobb med röjning i Östergötland?

Niklas1  
#481836
Dyslexus skrev:Hej,
Är du fortfarande intresserad av röjning på helgen? Mellan Kisa och Österbymo. Jobbar du mot timlön? Egen firma?

Mvh
Bengt Arvidsson


Jag är intresserad.

Kan du skicka PM?

Mvh Niklas

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).