Jakt och Fiske

kikarsikte

19 inlägg 11662 visningar 8 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: kikarsikte

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#479022 I fjor kjøpte eg ett lite brukt zeiss classic 2,5-10x50 frå 2008 eller 2009, var desse XXL i norge seldte forholdsvis billig. Eg gav 4000 for mitt, har vært veldig fornøyd sålangt. Tysk nr 4, 30 mm røyr (men likar egentlig toms bedre) forholdsvis kompakt, ganske bra skumringsegenskapar noke som er viktig for meg. Viss da er allround så trur eg kanskje eg ville sett meg etter noke sånt, eg veit ikkje heilt kor viktig da er med lys, mitt er utan.

Avatar Fallback

Re: kikarsikte

Fredrik N  
#479025
1509465102_dsc_0203.jpg

Avatar Fallback

Re: kikarsikte

MDin  
#479044 Jag har ett jättegammalt Zeiss, minst 50 år på en ombyggd mauser militärgevär.
Har alltid på starkast förstoring.
Ja, det är så att man måste fokusera om när man ändrar förstoringen på äldre sikten.
Tyvärr har jag ingen koll på den moderna tekniken på sikten idag. Jag skjuter max två provskott per år å de hamnar i stort sett hål i hål. Så har det varit sedan 1972.

Avatar Fallback

Re: kikarsikte

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#479051 Du har gjort da genialt enkelt, rett og slett!
sjølv har eg sikkert skåte inn geværet 20-30 gongar siå 2009 når eg kjøpte da. Med lydempar, utan lydempar, med gammalt kikkertsikte, med nytt kikkertsikte, med enda ett nytt kikkertsikte, med heilmantel til gås, med anna ammunisjon til skytebanen, med blyspiss, hm hadde eg skåte inn for hjort? Prøva ein gong til å sjekke, datt og slo geværet ut av stilling, skyt inn ein gong til, med varmintammunisjon med kopparkula , jaktfelt, for langhold etc. No har eg tatt konsekvens av da. Har kjøpt meg ett til, da eina skal vera innskote for hjort med blyspiss og da andra ei i 222 rem for gås og skytebane, så no har eg 2 gevær å skru på! Har sikkert brukt 30 - 40 tusen på 5 gevær, diverse kikkertsikte, ladeutsyr og ammunisjon siå 2009 men har fått lit vet dei siste åra så har ikkje kjøpt noke særligt no, har heller selt unna noke av da eg ikkje bruka. Har erfart at dersom ein kjøper brukt kvalitet så kan ein få igjen pengane sån ca, av og til meir og av og til mindre.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).