Socialt (mer om oss)

Sluta med Alkohol ??

349 inlägg 211460 visningar 40 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Sluta med Alkohol ??

Umea  
#460933 Strålande prestation Backman och alla Ni andra som försöker minska på alkohol intaget.

Hoppas Ni alla får en Bra Helg.

Midsommar Hälsningar från Umeå

Elmia
Avatar Fallback

Re: Sluta med Alkohol ??

backman  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#463857 Det gick bra i Nås så nu blir det Rämmen i morgon men jag behöver lite hjälp vilket jag hoppas jag får.
Jag har ju inte smakat en lättöl sedan 4131 dagar tillbaka drack 1glas enbersdricka i början av min nykterhet men sen kom jag på att det kan va som KL1 så det fick va med det. Men i Nås tog jag ett glas till kolbullen på lördagen det va jättegott så jag tog samma på söndagen också men tankarna om återfall dom finnes där. Har druckit enbärsdricka sedan barnsben ock gillat det.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Sluta med Alkohol ??

Samlarn  
#463873 Du är välkommen till Rämmen och vi finns på plats så hjälp det ordnar vi. Ska bli helt otroligt roligt att du kommer hit med dina fantastiska sågar och din stora kunskap om dessa.

Avatar Fallback

Re: Sluta med Alkohol ??

Umea  
#464010 Hoppas ni alla får en Trevlig dag !

Glad sommar !

Bästa hälsningar från Umeå

Avatar Fallback

Re: Sluta med Alkohol ??

backman  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#478957 Ja så var sommaren till ända med ett fåtal utställningar. Rämmen var bra fick god hjälp att plocka med sågarna. Tack.
Håller mina rutiner men är nog inte lika noga som jag varit med att prata om problemet 4240 dagar har jag nu och det kan bli flera tiden går fort, och en dag i taget fungerar.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Sluta med Alkohol ??

JensSkoog  
#478961 Trevligt att det går bra @backman :-bd

Och tack för att du delar med dig :grin:

Användarvisningsbild

Re: Sluta med Alkohol ??

totte  
#479038 Gott att höra Åke! Passerade Vansbro i Augusti, men du var tyvärr inte hemma.

Avatar Fallback

Re: Sluta med Alkohol ??

backman  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#489067 Ja då va detta år till ända, få se vad nästa har att bjuda på. Önskar er alla god fortsättning. Har inga stora överraskningar att skriva om 4301 dagars nykterhet och 110026 besökare på forumet får räcka. Som kroppen känns nu blir det nog inga utställningar till sommaren men intresset finnes kvar för sågarna.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Sluta med Alkohol ??

Samlarn  
#489079
backman skrev:Ja då va detta år till ända, få se vad nästa har att bjuda på. Önskar er alla god fortsättning. Har inga stora överraskningar att skriva om 4301 dagars nykterhet och 110026 besökare på forumet får räcka. Som kroppen känns nu blir det nog inga utställningar till sommaren men intresset finnes kvar för sågarna.

Önskar dig detsamma backman och återigen tack för att du kom till Rämmen och vår maskinträff. Du är hjärtligt välkommen till Rämmen till sommaren om kroppen orkar, vi har 10-års jubileum. Som du vet så hjälper vi gärna till, vi kan komma till dig och hjälpa till också om du önskar.

Avatar Fallback

Re: Sluta med Alkohol ??

Umea  
#489181 Gott Nytt År !

Bra jobbat !!!!

Bästa hälsningar från Umeå

Användarvisningsbild

Re: Sluta med Alkohol ??

totte  
#489335 Gott Nytt År Åke!

Användarvisningsbild

Re: Sluta med Alkohol ??

halvproffs  
#497168 Frugan och jag har tagit en vit månad som slutar idag! Lite intressant att få veta hur man reagerar. Trodde att jag skulle bli sugen på en lördagswiskey eller lite rött vin tii fredagsmiddagen. Men nej, det har flytit på utan problem som tur är.
Starkt av Åke att hålla sig så länge fast suget säkert har satt in många gånger :-BD

Avatar Fallback

Re: Sluta med Alkohol ??

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#497171 11 år... Ja, det är riktigt starkt.

Edit: Såg att jag svarade på gammalt inlägg, är det snart 12 år nu Backmann?

Avatar Fallback

Re: Sluta med Alkohol ??

backman  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#505198 Den 23/3 2006 tog jag beslutet att pröva att leve utan alkohol blev inlagd på 65an i Falun 1vecka för avgiftning, trodde inte på det. Sedan efter 2 veckor blev det behandling på Jälla 4 veckor vad som hände vet jag ej men nu har det gått över 12 år och jag har inte tagit mitt återfall. 4386 Dagar Tack för all stöttning det betyder mycket att prata om problemen.

   TS
Avatar Fallback

Re: Sluta med Alkohol ??

Hema  
#505199
backman skrev:Den 23/3 2006 tog jag beslutet att pröva att leve utan alkohol blev inlagd på 65an i Falun 1vecka för avgiftning, trodde inte på det. Sedan efter 2 veckor blev det behandling på Jälla 4 veckor vad som hände vet jag ej men nu har det gått över 12 år och jag har inte tagit mitt återfall. 4386 Dagar Tack för all stöttning det betyder mycket att prata om problemen.

Bra jobbat!

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).