Socialt (mer om oss)

Vädret!

25 inlägg 9836 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Vädret!

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#47760 jah! fy böveln ..är det mer än -25 imornbitti så får det va! , det går hårt åt grejerna ... och det vi förlorar på gungorna det tar vi igen på karusellerna :lol:

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Vädret!

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#47771 Nu börjar Jan-Feb vädret!

Hoppas det blir lungt o fint i år med!

Användarvisningsbild

Re: Vädret!

totte  
#47792 Blev det nåt idag spindeln? Här var det -30 jämnt ända fram till 10-tiden, fortfarande -21 nu vid kl 14.

Avatar Fallback

Re: Vädret!

Scoutman  
#47794 -25 kl 7,00, nu -21 i Skellefteå

Avatar Fallback

Re: Vädret!

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#47838
totte skrev:Blev det nåt idag spindeln? Här var det -30 jämnt ända fram till 10-tiden, fortfarande -21 nu vid kl 14.


nopp! tangerade -29 här vid ca: 07:15 .... så det blev lite lungt ...fick dock tid att reda ut och sortera allt löst i verkstan med hjälp av min 4 åriga dotter som hjälpte mig med detta :lol: , så nu har vi fint o ordning på alla delar , märkning ,plats o,s,v

och just nu ser det minst sagt ut som en vilodag för skogen , dock kan det slå om snabbt men just nu -25 :???: så vi får se om det blir körning imorrn :smile:

Avatar Fallback

Re: Vädret!

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#47952 idag ..blev det sk. "inre tjänst " :lol: ..men nu har kylan lagt sig -7 idag ..så imorrn blir det körning :-bd

Avatar Fallback

Re: Vädret!

flisshejk  
#47977 Roligt att höra att ni får känna på lite kyla, idag är det -1,6 grader

Användarvisningsbild

Re: Vädret!

Christer j  
#48008 Här i vara - 2 o vindmätaren pendlar mellan 12 och 15 sekundmeter i byarna.Känns som det blåser rakt igenon en.

Användarvisningsbild

Re: Vädret!

totte  
#48021 Kan tänka mig att det känns på Vara-slätten, inte mycket som bromsar vinden där! Vi hade sånt igår, lördag, några minus och pinande blåst, idag -2 och betydligt lugnare.

Avatar Fallback

Re: Vädret!

kjugekarlsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#48626 Här i skåne är det snart högsommar! hehe :P

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).