lör 09 sep 2017, 20:34#471847
Sydkraft var bra, fanns montörer/reparatörer lite varstans. Därefter blev det Eon och när man nu gör en felanmälan blir man inte sällan idiotförklarad.
Har du kontrollerat säkringarna?.
Har du bytt säkring?
Har du kontrollerat om verktyget fungerar i ett annat uttag?.
Använder du dig av förlängningssladd?
- Du varken jag eller grannen har någon ström.
Svaret kommer då omgående att om felet är på min anläggning ska jag stå för utryckningskostnaden + att de har inte fått in någon felanmälan.
För övrigt har de för stunden ingen reparatör ledig.
- Du måste väl själv fatta att det är något fel på er leverans eftersom min elmätare står precis still och gjort så i flera timmar - DUMSKALLE.
Detta har då självklart tjejen jag pratar med ingen aning om och kan ej heller kontrollera detta. Men har har nu i alla fall mottaget min anmälan.
Sedan kan det ta allt från 1 timme till något dygn innan strömmen är tillbaka - så är det att bo på landet