mån 24 jul 2017, 07:33#465217
Om vi försöker se det hela i ett lite större perspektiv så är det för oss som är egenföretagare något som är fullständigt
otänkbart att stöta sig med en kund på något vis.
I dagens pressade situation på entrepenörssidan så verkar detta tänk ibland falla bort.
Jag förstår TS frustration även om intre entrepenören gjort något olagligt.
Men man gör aldrig något som kan reta en kund.
Ett annat dagsaktuellt exempel på att man som entrepenör lämnat huvudet kvar hemma på hatthyllan var hos en bekant där skördaren genat till skogen över en 150 meter brett stycke utsädesodling av potatis.
Utsädet kostade 6 kr kilot,skördeförlusten förmodligen begränsad men raderna förstörda vid kupning och upptagning.
I bland tror jag att vissa entrepenörer ,dock inte alla missar att det är en kund man arbetar mot.
Det finns självklart många duktiga och hänsynsfulla entrepenörer med,dom bör visas uppskattning.
Detta är ett fenomen som uppkommer i jakten på det billigaste.
Förvånad grävmaskinist.
Inpediment är till för att övervinnas.