Skojigt/Galet

bästa historien

3631 inlägg 990601 visningar 154 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#454089 Inte i mina men i Norrbottens inland var det inte så noga med nykterhet vid bilkörning, i alla fall inte på den gamla goda tiden. Följande historia påstås vara sann. Två herrar satt och krökade till en kväll när dom kom på att dom skulle åka iväg på dans till den ökända logen i Rålund. Ingen chaffis fanns att tillgå så det blev den som var nyktrast som fick köra. Den andre var åtskilligt packad och fick för sig att han skulle sitta i baksätet på bilen som var en VW1200. Han fällde ner ryggstödet och började kliva in men satte sig sen felvänd på just detta ryggstöd och sen bar det iväg. Bägge männen satt sen tysta under den tre mil långa färden till danslogen men när dom svängde in på parkeringen så utbrast passageraren...Du var då för jävlig på att backa!

Elmia
Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#454186 Något liknande har jag själv fått mig tillsagt :mrgreen:

En liten kille går på bussen. Han sätter sig i sätet längst fram och börjar prata med busschauffören.
Grabben säger: ”Om mina föräldrar var tigrar skulle jag vara en liten tiger.”
Efter det är pojken tyst en liten stund, sedan säger han: ”Om min föräldrar var giraffer skulle jag vara en liten giraff.”
Busschauffören börjar bli irriterad och ber ungen hålla truten.
Men efter en liten stund till kan killen inte hålla sig och säger: ”Om mina föräldrar var hundar skulle jag vara en liten hund.”
Nu har busschauffören fått nog av killen så han säger: ”Jasså, men tänk om din mamma var en riktig idi*t och din pappa var ett ånsearsle. Vad skulle du vara då?”
Killen svarade direkt: ”En busschaufför.”

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#455003 Paret hade gift sig och nu tagit sig till sitt hotellrum där deras äktenskap skulle fullbordas. Samtidigt som mannen började kyssa sin fru sa hon:
– Vänta! Jag måste bekänna en sak.
– Vadå? undrade mannen.
– Jag har inte varit helt ärlig med dig. Jag är inte oskuld…
– Oj. Vem är det du haft sex med?
– Med Tiger Woods.
– Med Tiger Woods?! sa mannen förvånat. Han är ju i och för sig framgångsrik, snygg och rik. Så ja, jag lan ha överseende med det.
Sedan hade paret passionerat sex – och efteråt gick mannen upp och ringde på hotellets telefon.
– Vart ringer du? undrade frun.
– Till room service. Jag tänkte beställa något litet att äta.
– Det skulle aldrig Tiger Woods ha gjort…
– Nähä… Vad skulle han ha gjort då?
– Han skulle ha lagt på, kommit tillbaka till sängen och älskat med mig en gång till.
Mannen slängde på luren och hade sex med sin fru igen. Efteråt gick han åter upp från sängen och började slå siffror på luren.
– Vart ringer du? undrade frun.
– Till room service. Jag tänkte beställa något litet att äta.
– Det skulle aldrig Tiger Woods ha gjort…
– Jaha… Vad skulle han ha gjort nu då? sa mannen irriterat.
– Han skulle ha lagt på, kommit tillbaka till sängen och älskat med mig en tredje gång.
Mannen la på luren och hade sex med sin fru igen. Efteråt gick han andfådd upp från sängen och började ringa.
– Jaha, ska du ringa och beställa mat nu? undrade frun.
– Nej, jag ringer till Tiger Woods. Jag tänker fråga vad det är för jävla par på det här hålet…

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#455004 Först skapade Gud åsnan. Gud sa till åsnan: Du är en åsna. Du ska slita och släpa dagen lång, och bli kallad dum i huvudet. Du kommer att leva i 20 år.
Åsnan svarade: Usch då, det låter inte som något bra liv. Kan vi inte säga att jag bara blir 5 år gammal?
Gud accepterade åsnans förslag.
Sen skapade Gud hunden. Gud sa: Du skall kallas hund, leva ett liv i underkastelse, äta rester från middagsbordet, och vakta huset. Du ska leva i 35 år.
Hunden sa: Ojdå, det blir kanske inte så roligt. Kan jag inte få bli bara 15 år istället?
Gud accepterade hundens förslag.
Därefter skapade Gud papegojan. Gud sa: Du kallas papegoja. Ditt liv kommer att bli att sitta i ett hörn och upprepa allt som sägs, till stor irritation för alla. Du blir 75 år gammal.
Papegojan sa: Det låter väldigt enformigt. Kan vi inte säga bara 50 år?
Gud accepterade papegojans förslag.
Till slut skapade Gud mannen. Gud sa: Du är en människa, en man. Du ska bli 20 år. Du ska ha ett bra liv. Du är klok och intelligent, så du kommer att bestämma här i världen.
Mannen svarade: Det låter som ett riktigt bra liv, men kan det inte vara lite längre. (Nu visade mannen för första gången prov på sin intelligens). Kan jag inte få de där 15 åren som åsnan tackade nej till, och de 20 som hunden avstod samt de 25 åren som blev över från papegojan?
Gud accepterade mannens förslag.
Därför lever mannen ett härligt liv tills han blir 20 år. Sen gifter han sig, och får slita och släpa i 15 år och bli kallad dum i huvudet. Sedan får han underkasta sig den övriga familjens behov, leva på rester från bordet och vakta huset i 20 år De sista 25 åren av sitt liv, sitter han i ett hörn och upprepar allt som folk säger, till stor irritation för alla i sin omgivning.

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#455005 En konstutställning i Kiruna invigdes av vår kulturminister
Hon fattade tycke för en tavla med fyra nakna svarta män, varav en av dem hade vit snopp.
Hon frågade konstnären, en gammal finne:
- Varför har en av afrikanerna vit snopp?
Han svarade på bruten finlandssvenska:
- Di ä int afrikane. Di ä kruvarpetare och en ha vari hemma på lunsen

Avatar Fallback

Re: bästa historien

Jonted  
#455917 Män är födda mellan kvinnans ben och spenderar resten av sitt liv på att försöka komma in där igen......ska vi kalla det för hemlängtan?

Avatar Fallback

Re: bästa historien

Pabene  
#456549 Jag är inte säker på att detta är roligt men jag känner viss sympati för den här mannen då jag alltid varit hår-öm själv.
Det var alltså mannen som satt i frisörstolen och frisören klippte med en ganska slö sax. Det gjorde mer och mer ont för varje klipp. Mannen var tålmodig men när klippningen var nästan färdig kunde han inte hålla tyst utan sa: Dom du inte får upp med rötterna kan du klippa av.

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#457203 Urologen kommer in på sin stamkrog och blir omgående hänvisad till sitt vanliga bord. Han ser då en vacker, sexig blondin två bord bort, som också sitter ensam. Han ber kyparen skicka över husets dyraste champagne till kvinnan. Kyparen hämtar champagneflaskan och går över till kvinnans bord.
Men i stället för att låta kyparen öppna flaskan låter kvinnan den vara oöppnad och ger kyparen en lapp. Den överlämnas till urologen och lyder:
”Om jag ska acceptera champagnen från dig så förväntar jag mig att du har en Porsche i garaget, 20 miljoner på banken och 20 cm mellan benen!”
Urologen skickar då tillbaka en lapp med följande text:
”Kära fröken! I mitt garage står en Ferrari F40, jag är god för 90 miljoner, men inte ens du är läcker nog för att jag ska kapa kuken 10 cm, så skicka tillbaka flaskan omedelbart!”

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#457204 En finansvalp från Stockholm åkte skidor i Gällivare. På kvällen hängde han i baren och raggade upp en lokal snygging. Uppe på rummet frågade hon lite diskret:
- Du, stockholmstjejer brukar prata om – penis. Vad är det?
- Det ska jag visa dig, sa finansvalpen och drog ner byxorna.
Gällivareflickan studerade allvarligt apparaten en stund och konstaterade:
- Aha, det är som en snopp – fast mycket mindre...

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#457205 Sköterskan på mottagningen hajade till när dörren till in till läkaren plötsligt slogs upp och en nunna rusade ut, högröd i ansiktet och med uppspärrade, panikslagna ögon.
– Vad i hela fridens namn tog det åt henne? frågade sköterskan läkaren.
– Tja, jag sa till henne att hon var gravid, sa doktorn.
– Gravid?! En nunna?! Var hon verkligen det?
– Nej då, men jag botade i alla fall hennes hicka…

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#457689 En norrlänning som hade varit fast på en öde ö satt på stranden och tittade ut över havet som vanligt. Då plötsligt såg han en prick på horisonten. Han tänkte för sig själv, ”Det är i alla fall inte ett skepp det där.”
I takt med att att pricken blev lite större så började han tappa hoppet. Först tänkte han att det kanske var en liten båt, sedan en flotte. Men det var för litet. Tillslut bröt en figur vattenytan nära stranden och en person i dykardräkt gick upp på stranden.
Figuren lade av sig syretanken och masken och drog ner våtdräkten. Under visade sig en underbart vacker blond kvinna. Hon gick fram till norrlänningen och sa, ”Säg mig, hur länge sedan var det du tog en snus?”
”Över tio år” svarade den förbluffade norrlänningen.
Med de orden så drog blondinen upp dragkedjan på en vattentät ficka på hennes vänstra ärm och drog fram en oöppnad dosa lösnus och gav den till norrlänningen. Långsamt öppnade han dosan, bakade en prilla och stoppad in den under läppen.
”Huuva” viskade norrlänningen och njöt av prillan. ”Jag hade nästan glömt hur gott en snus kunde vara.”
”Hur länge sedan var det du fick en sup hembränt?” frågade blondinen.
Skakande svarade norrlänningen, ”Över tio år.”
Och med de orden drog blondinen upp dragkedjan på en vattentät ficka på hennes högra arm och drog upp en flaska med en genomskinlig vätska i och gav den till norrlänningen. Han öppnade flaskan och tog en djup klunk. ”Huuva!” utropade han. Det här är verkligen fantastiskt.”
Nu började blondinen sakta dra ner dragkedja fram på hennes våtdräkt. Hon tittade på den darrande mannen och sa, ”Och hur länge sedan var det du fick dig en härlig åktur?”




När han hörde det föll norrlänningen ner på sina bara knän med tårar i ögonen och sa, ”Det var då på faan! Säg inte att du har en snöskoter med dig!”

Avatar Fallback

Re: bästa historien

Blivande snickare  
#457708 Hahahahahaha!! [FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY]

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#458913 En man tar med sig sin bästa kompis hem till middag oanmäld efter jobbet.

Hans fru skriker på honom och hans vän hör vartenda ord.
- Mitt hår är inte borstat och min makeup inte är klar, huset är en enda röra, disken inte är klar, jag går fortfarande i min pyjamas och jag orkar inte med matlagning ikväll! Vad sjutton tog du med honom hem för?
- Därför att han funderar på att gifta sig ....

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#459093 3 mammor sitter inne på ett fik och pratar om sina döttrar och hur besvikna de är på dem på grund av vad de hittat på den senaste tiden.
Den rödhåriga mamman:
– Jag hittade en flaska vin inne på min dotters rum och jag visste inte ens att hon hade börjat dricka…
Brunettmamman svarar:
– Det är väl inget? Jag hittade en påse med marijuana inne på min dotters rum. Jag hade ingen aning om att hon använde droger.
Blondinmamman säger då upprört:
– Herregud! Ni är båda fantastiska mammor jämfört med mig. Jag hittade kondomer inne på min dotters rum och jag hade ingen aning om att hon hade en penis…

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#459096 Bonden visste om det. Drängen hade varit på hans fru.
Nu va' det nog! Han släpade in drängen i ladan, drog ner byxorna
på honom och satte fast snoppen hans i ett skruvstäd.
Därefter började han slipa en stor förskärare.
Drängen skrek hjärtskärande:
- Ooh herregud, du tänker väl inte skära av den!?
- Nej nej, sa bonden lugnande, jag tänker sätta eld på ladan,
sen så får du fan skära själv! :mrgreen:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).