Socialt (mer om oss)

Ny tävling - månadens skogsbild

112 inlägg 31731 visningar 10 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

Fredrik Reuter  
#449454
Bax skrev:
totte skrev:
Fredrik Reuter skrev:Hej,
Nej det ska inte vara vinterbild i maj. ...


Så kan vi inte ha det! Det diskvalificerar ju stora delar av Norrland där snön ofta inte är borta förrän långt in i maj.


Ja jag satt och funderade.....
[emoji848]


Obs! Jag skrev inte ingen snöbild... :wink:

   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

halvproffs  
#451467 Har i många år varit imponerad av stenbroar pga dess skönhet och det fantastiska byggkonsten som utfördes för hundratals år sedan! Denna bro har det körts över med fulla skotarlass för kanske 10 år sedan :-ss . Fick nästan en chock när jag såg det men då var skotningen klar redan. 😡 Fanns en annan körväg ut men den är väl 200m längre. Tänkte föreviga den innan den är förstörd.
Strax nedanför denna finns en hölja som folk brukar sätta i mjärdar. Men sen det blev torvbrytning uppströms finns det ingen fisk här.

Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#451471 De är verkligen vackra de där broarna!

Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#451476 Fin bro, vi har såna i grannskapet och de är byggda 1924, dock är ingen av dem i användning.

Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

halvproffs  
#451504 Lite förvirrande med 2 trådar som heter månadens skogsbild. Kanske dags att slå ihop dem?

Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

Fredrik Reuter  
#451509 Hej,
Fin bild halvproffs!
Detta är informationstråden om månadens skogsbild som är en återkommande tävling med delsegrare varje månad. För att inte röra till det så har vi beslutet om en unik tråd med bara bilder för varje månad som jag sedan låser. Du får gärna lägga upp bilden i den nu aktiva tråden Månadens Skogsbild Maj 2017 [tävling] :-BD

   TS
Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

Fredrik Reuter  
#452639 Hej,
Nu börjar det dra ihop sig månadens tävling.
Det har varit lite skralt med bilder det sista så ös på med fina bilder nu ni som inte skickat in! :-BD

Länk till tävlingstråden finns ett inlägg ovan här.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

Fredrik Reuter  
#453405 Så, då har jag låst tävlingstråden för Maj månads skogsbild.

Vinnaren denna gång blev @tåndemåla med bilden nedan - grattis!
Ett paket med vinst väntar på dig, vi tar det via PM.

Bild


Nu drar vi snart igång junis tävling, separat tråd kommer...

   TS
Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

Tåndemåla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#453447 Tackar så mycket! Bidde en extra present idag då! :lol: Skulle vilja ha bild när det fanns 1000 m3 på det upplaget!

Avatar Fallback

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

Tosca  
#471011 Hur går det med månadstrådarna?

Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

Fredrik Reuter  
#471022 Hej,
Ja, det kan man fråga säg. Sommarstiltjen blev kvar, även hos de som ska rodda med detta ... :lol:
Skämt å sido så har det varit full fokus på Gallringsdagarna den senaste tiden, men jag ska kolla om vi inte skulle kunna dra igång en tävling i september.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

Fredrik Reuter  
#471025 Så, nu finns en ny tävlingstråd för september månad uppe - Månadens Skogsbild September 2017 [tävling]

I tråden ovan kan du lägga upp bilder och rösta på andra fram till 1 oktober 2017.

Förra tävlingen led tävlingsledningen av lite tidsbrist så det blev en sommartävling som spände över sommarmånaderna juni, juli och augusti till slut.

Flera bilder hade samma antal gilla och då valde vi första bilden med mest gilla. Du ser den nedan, grattis @blivande snickare.

Bild


Det kan bli riktigt fina bilder under september så passa på att lägga upp dem i tråden ovan! Kanske vinner en svampbild?

   TS
Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#471029 Gott. Då tar vi nya tag. :-bd

Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

Fredrik Reuter  
#471030 Ja för rackarns, gör det!
Passa även på att tipsa andra medlemmar som lägger upp bra bilder i "Dagens bild" och andra trådar att de kan posta i tävlingstråden, det är många bra bilder som läggs upp!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

sundelius  
#471031 Grattis snickarn \:d/

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).