Gallring

Vad ska ja öva på med detta träd

74 inlägg 30144 visningar 13 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Vad ska ja öva på med detta träd

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#446734
tallen100 skrev:Om uven och Husqvarna tittar på föregående sida så ser ni att KRUSADER har svarat kalle, och nu svarade kalle alltså honom :surp: [emoji38] :mrgreen:

Aha, forumet borde ha en funktion som automagiskt upptäcker sånt så jag slipper skriva fåniga inlägg och i onödan ge mig på andra forummedlemmar för otydlighet. Dumma forumfunktionalitet! In med Fredrik i bubblan en vecka till! [emoji1]

Malwa
Avatar Fallback

Re: Vad ska ja öva på med detta träd

Danskar´n  
#447847 "automagiskt"?? oj, man lär sig nya ord med här... jättebra forum... =)) :lol: :-BD etc etc etc.....

Användarvisningsbild

Re: Vad ska ja öva på med detta träd

Chemgineer  
#447851 Jo, automagiskt är ett användbart ord. Det är från början en programeringsterm där skillnaden mellan det o automatiskt är att man för automagiska funktioner får samma effekt (något sker automatiskt) men utan att man (kan) förstå hur...

Avatar Fallback

Re: Vad ska ja öva på med detta träd

Danskar´n  
#447859 Aha... ja den förklaringen köper jag strax!! Har upplevd detta fenomen väldigt ofta - och lärd mig att bara acceptera detta å inte vrida hjärnan sönder utan resultat... Trevlig helg alla... \M/ :-BD

Avatar Fallback

Re: Vad ska ja öva på med detta träd

krusader  
#447901
röjar kalle skrev:Det handlar om yrkes skicklighet inget annat det är sånt som du krusader inte förstår. :mrgreen:

Har vart bortrest på jobb... å om du läste min sista skrivelse så skrev jag nog om detta.... nej det förstår jag inte det måste va nått i din värld..... yrkesskicklighet är väl det du menar eller ? .....eller är olika yrken olika skickliga .... fortsätt röj du ...

Avatar Fallback

Re: Vad ska ja öva på med detta träd

tallen100  
#447903 Vill man ha slut på en diskussion, så är det bästa att sluta svara :d

Avatar Fallback

Re: Vad ska ja öva på med detta träd

krusader  
#447907 så kan det va

Avatar Fallback

Re: Vad ska ja öva på med detta träd

röjar kalle  
#447973 Man skall inte kasta skit i mot vind. :D

Avatar Fallback

Re: Vad ska ja öva på med detta träd

tallen100  
#448069
röjar kalle skrev:Man skall inte kasta skit i mot vind. :D

Kloka ord :-bd

Avatar Fallback

Re: Vad ska ja öva på med detta träd

Danskar´n  
#448072 men uppenbarligen svårt att leva som man lär... =))

Avatar Fallback

Re: Vad ska ja öva på med detta träd

tallen100  
#448365
Danskar´n skrev:men uppenbarligen svårt att leva som man lär... =))

Menar du mej :grin: , jag vill inte ha slut på någon diskussion, utan gav bara ett tips till dom som vill men inte kan låta bli att svara ändå :d

Avatar Fallback

Re: Vad ska ja öva på med detta träd

Danskar´n  
#448395 finns ett gammalt ord som låter: Om man kastar en stövel in i en flock med skällande hundar, så yler den man träffer... :D trevlig vår alla... nu tror jag den kommer...

Avatar Fallback

Re: Vad ska ja öva på med detta träd

röjar kalle  
#448398 SF är inte så dumt trots allt man lär alltid något gammalt ordspråk. :D

Avatar Fallback

Re: Vad ska ja öva på med detta träd

Danskar´n  
#448423 :-BD

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).