Motorsåg och handhållet

Billighets Motorsåg bra att börja med ??

51 inlägg 13971 visningar 12 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Billighets Motorsåg bra att börja med ??

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#438011 445 har den verktøylaus stramming av kjedet? Har ikkje brukt det noken gong men er det ein grunn til å skygga banen, eller fungere det ?

Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Billighets Motorsåg bra att börja med ??

qvintus4  
#438052 Verktygslös kedjespännare känner jag är viktigt för min del..... och tycker det är bra att det finns på just den här

   TS
Användarvisningsbild

Re: Billighets Motorsåg bra att börja med ??

qvintus4  
#438523 6800 kr fattigare men förhoppningen att man gjort ett bra köp , nu kan man snart börja fäll lite på landet

   TS
Användarvisningsbild

Re: Billighets Motorsåg bra att börja med ??

qvintus4  
#447374 Nu har jag fällt mitt första träd , måste säga att sågen är väldigt användarvänlig för en nybörjare fälde ett träd basen på en 30 cm ca inget jätte träd men en då inte litet .
Efter att lyssna på råd från vänner kikat på forum kikat på youtube använd suntförnuft är jag nöjd med den första fällningen

   TS
Avatar Fallback

Re: Billighets Motorsåg bra att börja med ??

husqvarna_med_sthil  
#447417 Du kommer förmodligen att ha utrustning nu för ett bra tag framöver i jämförelse den såg du länkade till i ditt första inlägg, kanoners att du är nöjd !

Användarvisningsbild

Re: Billighets Motorsåg bra att börja med ??

qvintus4  
#447527 Ja känns bra att man valde märkesgrejer fast det inte var så jätte dyrt så det ska en då hålla några år framöver

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).