Jakt och Fiske

Jaktmässa med Leif GW Persson, Säffle 8 april 2017

5 inlägg 10709 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Jaktmässa med Leif GW Persson, Säffle 8 april 2017

Fredrik Reuter  
#447193 Lördagen den 8 april 2017 anordnar Säffle Kommun fiske och jaktmässa på medborgarhuset i Säffle. Dragplåstret i år blir utan tvekan Leif GW Persson som kommer hålla föredrag om sitt förhållande till jakt.

Skogsforum har blivit inbjudna att vara med som utställare på mässan. Detta år har vi inte tiden att vara med som utställare, men förhoppningen är att undertecknad kommer vara där som besökare delar av dagen. Jaktmässan krockar lite med skogsdagen i Mo, men planerar man så borde man kunna hinna med båda.

Jaktmässan i Säffle är öppen mellan 10 - 17 på lördagen och "Medis" ligger utefter E45 så det är lätt att svänga förbi. Fri entré hela dagen.

Det är tredje året på raken som mässan genomförs och förutom Leif GW Persson så utlovas många intressanta utställare, både inom fiske och jakt.

Skriv gärna här i tråden om du tänker komma så kanske vi kan dra ihop en liten mini-skogsforumträff.

http://www.saffle.se/sv/kultur-fritid/m ... jaktmassa/



   TS
Avatar Fallback

Re: Jaktmässa med Leif GW Persson, Säffle 8 april 2017

kennethkk  
#447219 Synd att det krockar så det får bli skogsdagen i mo som gäller för mig och min kamera.

Avatar Fallback

Re: Jaktmässa med Leif GW Persson, Säffle 8 april 2017

Fredrik N  
#447244 Det hade varit kul. Den var uppskattat ifjol.
Själv är jag i Västerås och skjuter en PRS tävling.

Avatar Fallback

Re: Jaktmässa med Leif GW Persson, Säffle 8 april 2017

kennethkk  
#447247 Jag får ta några bilder och lägga ut om det går bra. Efter som foto är min andra hobby så är kameran nästan med över allt.

Avatar Fallback

Re: Jaktmässa med Leif GW Persson, Säffle 8 april 2017

kungsis  
#447805 Att ha med Leif GW på en jaktmässa ser jag som en ren provokation och jag anser väl att alla som är pålästa eller minns tiden då han satt som utredare bör ha samma uppfattning. Finns gott om att läsa om man vill uppdatera sig bl.a dGN02Ju10ata.riksdagen.se/dokument/

Med vänlig hälsning
Kungsis

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).