Föryngring

Timeout från Skogsforum.

92 inlägg 30645 visningar 24 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Timeout från Skogsforum.

Erre  
#447028
hlb skrev:Tack alla för alltför snälla kommentarer. Robertberg, jag skulle gilla dig som granne. Du har ju kraftiga traktorer. Kan du inte sätta dragkrokar på fastigheten och spänna för. Koppla gärna på Erres också.

Haha.
Det hade varit riktigt kul. :-bd

Arevo
Avatar Fallback

Re: Timeout från Skogsforum.

tallen100  
#447051 Bara det inte blir bråk om enepinnen :d :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Timeout från Skogsforum.

hlb  
#447054 Jag tror att Erre kommer att byta ut järnspettet om 50 år, när det rostat upp.

   TS
Avatar Fallback

Re: Timeout från Skogsforum.

tallen100  
#447068 Om han inte hittar ett nytt :lol:

Avatar Fallback

Re: Timeout från Skogsforum.

Hema  
#447079 Aluminiumspett kanske hade varit något?

Avatar Fallback

Re: Timeout från Skogsforum.

Robertberg  
#447094 Har ju förlängningsgafflar till pallgafflarna, så jag kan nog ta min lilla kåk på dom. Men det faller på att lastarn inte sitter på skogstraktorn.. Får kika vidare på detta!

Användarvisningsbild

Re: Timeout från Skogsforum.

hlb  
#731529 Kunde inte svara på tråden "Moderatorgruppen växer".

Denna gamla tråden började med att jag uppskattade valet av Erre till moderator, Där har jag inte ändrat mig men förstår att han tycker det räcker med nästan 5 år. Vid närmare eftertanke tror jag Erre är en person som gillar bäst att tillföra nya applikationer och ideer och kanske inte trivs så bra i en kontrollerande roll, Så säkert rätt beslut och BRA jobbat under de här åren. Läste igenom den gamla tråden och kom fram till " Vilken tokstolle jag är, men har ändå ett budskap mellan orden, Och åhh vad jag saknar " Blivande snickare".
Senast redigerad av hlb ons 13 okt 2021, 20:21, redigerad totalt 2 gånger.

   TS
Avatar Fallback

Re: Timeout från Skogsforum.

isteskog  
#731534 Kanske inte känts så bekvämt i hur vissa trådar utvecklats här på forat. Tyvärr har vissa spårat ut fullständigt men får fortsätta som vanligt. Det har nog lett till att vissa tidigare flitiga skribenter tröttnat..... Så skulle jag iaf känt som moderator på Skogsforum ( min åsikt)
Hoppas på fortsatt skrivande från Erre iaf, han har mycket att ge här på forat :-bd

Användarvisningsbild

Re: Timeout från Skogsforum.

rokon  
#731539 Pauser är bra, men man kan ju komma tillbaks. Inte lätt att driva ett forum. Folk borde besinna sig och avhålla sig från personangrepp. Däremot så finns det mycket i samhällets som borde diskuteras mer ingående, och utan att för den skull ta det med personliga angrepp och idiotförklaringar.
Men iaf jag, var nog mer diskussionslysten när jag var yngre, vid 70 bast så får en hel del rinna av. Har väl använt teflonbehandlad stekpanna för mycket kanske?

Användarvisningsbild

Re: Timeout från Skogsforum.

hlb  
#731540 Vid närmare eftertanke................Kan det vara stekpannan?????

   TS
Avatar Fallback

Re: Timeout från Skogsforum.

tallen100  
#731541 Håller med iste, kan inte vara lätt att vara moderator, i "vissa" trådar får en del vräka ur sej i stort sett vadsomhelst, medans det i andra trådar knappt behövs någonting för att det ska rättas till, varnas, o.s.v.

Hur som, så har erre varit en bra moderator som inte har varit och petat i onödan där det inte behövts 👍

Avatar Fallback

Re: Timeout från Skogsforum.

r93  
#731543
isteskog skrev:Kanske inte känts så bekvämt i hur vissa trådar utvecklats här på forat. Tyvärr har vissa spårat ut fullständigt men får fortsätta som vanligt. Det har nog lett till att vissa tidigare flitiga skribenter tröttnat..... Så skulle jag iaf känt som moderator på Skogsforum ( min åsikt)
Hoppas på fortsatt skrivande från Erre iaf, han har mycket att ge här på forat :-bd


Håller med i allt!
Hade vissa trådar legat på Flashback istället så hade dom raderats direkt.

Men forumet har ändrat riktning.

Men tack för allt Erre!! Och hoppas att du blir lite mer aktiv när du återigen blir ”vanlig” medlem!!

Avatar Fallback

Re: Timeout från Skogsforum.

Blivande snickare  
#731559 Ja, jag har ju varit borta en bra stund nu. Kanske dags att krypa till korset å erkänna att jag nog saknat många av er ändå..

Har en tid redan som den observante säkert noterat smugit omkring i skuggan här. Dags å träda fram antar jag, förhoppningsvis blir man inte stenad medesamma iallfall. Å det här känns som rätt tråd att börja i 😀

Användarvisningsbild

Re: Timeout från Skogsforum.

hlb  
#731562 Nu blev jag riktigt glad, snickarn tillbaka 😀 😀 😀 😀 😀 😀

   TS
Användarvisningsbild

Re: Timeout från Skogsforum.

ananders  
#731564
Blivande snickare skrev:Ja, jag har ju varit borta en bra stund nu. Kanske dags att krypa till korset å erkänna att jag nog saknat många av er ändå..

Har en tid redan som den observante säkert noterat smugit omkring i skuggan här. Dags å träda fram antar jag, förhoppningsvis blir man inte stenad medesamma iallfall. Å det här känns som rätt tråd att börja i 😀


Välkommen tillbaka, du har varit saknad.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).