Socialt (mer om oss)

Trött på att all skit ska hända mig!

95 inlägg 21842 visningar 19 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Trött på att all skit ska hända mig!

Tåndemåla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#443357 Äntligen börjar det vända! Fått reda på att det finns flera små fel i knäet och inga större som behöver åtgärdas. :-BD Foten och underbenet är mindre svullet och mer eller mindre ont, så det är uppåt här!
Alias tack för boktipset från en annan tråd. Ska kolla upp det känner igen namnet på jägmästaren så jag ska bara leta upp boken.
Och tack för all stöttning kommer återgäldas på något sätt. Kanske hel grillat lamm på elmia eller nått. :wink:

   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Trött på att all skit ska hända mig!

Traktordave  
#443359 Härligt att du är bättre!!!

Användarvisningsbild

Re: Trött på att all skit ska hända mig!

JensSkoog  
#443361 Gott att höra, "Tåndemåla" :-BD :-BD

Användarvisningsbild

Re: Trött på att all skit ska hända mig!

sundelius  
#443369 Bara att höra att det vänt är belöning nog för oss @Tåndemåla :YMHUG:

Användarvisningsbild

Re: Trött på att all skit ska hända mig!

Vedproducent  
#443373 Gott! Låt det fortsätta så!

Användarvisningsbild

Re: Trött på att all skit ska hända mig!

totte  
#443579 Härligt! Fortsätt uppåt, vi gläds över framstegen :grin: :grin: :grin:

Användarvisningsbild

Re: Trött på att all skit ska hända mig!

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#443583
Tåndemåla skrev:Äntligen börjar det vända! Fått reda på att det finns flera små fel i knäet och inga större som behöver åtgärdas. :-BD Foten och underbenet är mindre svullet och mer eller mindre ont, så det är uppåt här!
Alias tack för boktipset från en annan tråd. Ska kolla upp det känner igen namnet på jägmästaren så jag ska bara leta upp boken.
Och tack för all stöttning kommer återgäldas på något sätt. Kanske hel grillat lamm på elmia eller nått. :wink:

Kalasbra! [emoji2]

Användarvisningsbild

Re: Trött på att all skit ska hända mig!

Seb macahan  
#443656
Tåndemåla skrev:Äntligen börjar det vända! Fått reda på att det finns flera små fel i knäet och inga större som behöver åtgärdas. :-BD Foten och underbenet är mindre svullet och mer eller mindre ont, så det är uppåt här!
Alias tack för boktipset från en annan tråd. Ska kolla upp det känner igen namnet på jägmästaren så jag ska bara leta upp boken.
Och tack för all stöttning kommer återgäldas på något sätt. Kanske hel grillat lamm på elmia eller nått. :wink:


Härligt, det är oftast det man kan glädjas åt när livet lever fan med en att man har bättre tider o vänta.
Vilken härlig inställning du har Tåndemåla, grillat lamm för att vi bryr oss om varandra. Fler som du i samhället men, du är inte skyldig oss någonting. Utan dig hade inte gallringsdagarna 2016 blivit vad dom blev. Där gav du nog av dig själv så det räckte och blev över för en god stund.
Hoppas vi syns på Elmia med eller utan lamm och helst utan kryckor :grin:

Användarvisningsbild

Re: Trött på att all skit ska hända mig!

Tåndemåla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#445355 Idag blev lusten att göra plan förstor. Så jag har fått införa ett nytt verktyg i planläggningsutrustningen! Krycka :d
Jag har lovat en kollega att kolla över hans fastighet och han har med en Hilux så jag behövde inte halta runt så mycket. Ha det :-bd

   TS
Användarvisningsbild

Re: Trött på att all skit ska hända mig!

sundelius  
#445366
Tåndemåla skrev:Idag blev lusten att göra plan förstor. Så jag har fått införa ett nytt verktyg i planläggningsutrustningen! Krycka :d
Jag har lovat en kollega att kolla över hans fastighet och han har med en Hilux så jag behövde inte halta runt så mycket. Ha det :-bd

Nu gjorde du min fredag :-bd , tar en dubbel single malt och firar :smile:

Användarvisningsbild

Re: Trött på att all skit ska hända mig!

Tåndemåla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#445373
sundelius skrev:
Tåndemåla skrev:Idag blev lusten att göra plan förstor. Så jag har fått införa ett nytt verktyg i planläggningsutrustningen! Krycka :d
Jag har lovat en kollega att kolla över hans fastighet och han har med en Hilux så jag behövde inte halta runt så mycket. Ha det :-bd

Nu gjorde du min fredag :-bd , tar en dubbel single malt och firar :smile:

Frågan är bara om krycka är lika beroendeframkallande som whiskey för då får jag nog fixa en relaskop spalt på kryckan! :lol:

   TS
Avatar Fallback

Re: Trött på att all skit ska hända mig!

ÅsaNisse  
#445382 Förbannade d---a tjuvar.
Fick inbrott i bilen i natt för tredje gången gillt. De var nog läskunniga för när de brutit upp förardörren så läste de en dekal om DNA-märkning i bilen så inget var stulet. Den dekalen som sitter utvändigt såg dom nog inte. Blir att beställa ett nytt lås och betala 1800 i självrisk.

Användarvisningsbild

Re: Trött på att all skit ska hända mig!

Tåndemåla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#446157 Hallå! Idag var jag hos sjukgymnasten och där fanns det en önskan att börja jobba upp muskulatur på underben och knä. Mitt ben svarar mycket bra och jag har gjort mina övningar så,det går framåt. Bästa sätt nunnär träningscykel! :lol: Så jag undrar är det någon av er som har en sådan som ni känner att jajjamen den har jag inget behov av på några månader så hör av er! :grin: Och några månader utan pengar från försäkringskassan så börjar det kännas när man ska köpa bröd! Så träningskort är inte ett alternativ.

   TS
Avatar Fallback

Re: Trött på att all skit ska hända mig!

Amatörhuggare 62  
#446159 Gott att höra, att träningen hjälper.
Hoppas att det fortsätter så.
Så är du snart i farten igen.

Och vi hoppas på att någon
Forumist har en cykel till övers.
Lycka till med tillfrisknande.

Mvh Amatörhuggare 62

Användarvisningsbild

Re: Trött på att all skit ska hända mig!

Vedproducent  
#446161
Tåndemåla skrev:Hallå! Idag var jag hos sjukgymnasten och där fanns det en önskan att börja jobba upp muskulatur på underben och knä. Mitt ben svarar mycket bra och jag har gjort mina övningar så,det går framåt. Bästa sätt nunnär träningscykel! :lol: Så jag undrar är det någon av er som har en sådan som ni känner att jajjamen den har jag inget behov av på några månader så hör av er! :grin: Och några månader utan pengar från försäkringskassan så börjar det kännas när man ska köpa bröd! Så träningskort är inte ett alternativ.

Japp här finns cykel. Bara att komma och hälsa på och hämta cykeln.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).