Skogsvagn (Huggarvagnar)

Anders Skördare

108 inlägg 60013 visningar 21 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Anders Skördare

bengt.a  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#441486 Sökte bara Anders Skördare på youtube

FTG
Avatar Fallback

Re: Anders Skördare

H-P  
#441948 Alla deras egna filmer är borta, bara egen filmat material kvar.
Någons som vet vad grabbarna gör idag finns det någon aktivitet i deras lokaler eller står det tomt??

Avatar Fallback

Re: Anders Skördare

Morgan Nordin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#441991 Jag har en stark känsla av att Johan kommer att starta om i någon form så ha tålamod :-)

MVH
Morgan

Användarvisningsbild

Re: Anders Skördare

stegmaster  
#442017 Det låt ju kanon, hoppas du har rett Morgan. :grin:

Avatar Fallback

Re: Anders Skördare

BMK Skog  
#443888 H-E är försvunnen med en stor del av kapitalet, precis som han gjorde med slakteriet Blå Kusten. En fin "kompanjon" som för sin egen del nog gör bäst i att vara försvunnen så att J inte får tag i honom. Förhoppningen efter vad jag hört är att få igång verksamheten igen...

Avatar Fallback

Re: Anders Skördare

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#443901 Om de var detta som knäckte firman är de ännu tråkigare

Avatar Fallback

Re: Anders Skördare

H-P  
#443927 Tror att det är bäst att båda håller sig borta, det finns de som vill ha sina pengar som de är skyldiga.
Enligt Norrköpings tingsrätt fanns det inget av värde 😡

Avatar Fallback

Re: Anders Skördare

BMK Skog  
#443938 Enligt rykten på bygden ska det även försvunnit ett antal vagnar i samband med att H-E (även kallad Kungen) gick under jorden..

Avatar Fallback

Re: Anders Skördare

H-P  
#443961 Inte förvånad, samvete tror jag inte att han har något.
Det kunde blivit ett bra upplägg om de bara tagit det lite lugnt med investeringarna och hållit sig till att bygga om traktorer. Vet inte hur många gånger jag sagt detta till J men det var nog H E som drog i trådarna.
Det är lätt att vara efterklok men man skulle nog inte sålt grejor till dem.

Avatar Fallback

Re: Anders Skördare

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#443965 De låg en vagn på blocket i höstas? via en auktionssajt, tror de var en gammavagn

Avatar Fallback

Re: Anders Skördare

H-P  
#443968 Då kan man bara gissa vart de pengarna tog vägen...

Avatar Fallback

Re: Anders Skördare

BMK Skog  
#443969 Precis min åsikt att de skulle låtit bli vagnarna. De hade ju ett bra upplägg med Lantmännen och skulle ha nöjt sig med att kundanpassa traktorer, borde ju funkat ekonomiskt kan man tycka.

Avatar Fallback

Re: Anders Skördare

H-P  
#443970 Det hade funkat hur bra som helst men det gällde att förvalta det och det var där det brast.
Att utveckla nya produkter kostar en väldig massa pengar, tanken med Alpha vagnen var bra men då måste företaget vara stabilt ekonomiskt och det var det inte.
Tror att J ville väl när han drog igång skulle bara valt en bättre partner.

Avatar Fallback

Re: Anders Skördare

BMK Skog  
#443973 De ska ha haft varsin hyfsad buffert, men som sagt hjälper ju inte det när den ene försvinner med sin hälft och lite till..

Avatar Fallback

Re: Anders Skördare

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#443981 @H-P låter som du varit underleverantör av något till dom?
Om så vadå?

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).