Jakt och Fiske

Jägarnas riksförbund har nu mer än 40 000 medlemmar

9 inlägg 15020 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Jägarnas riksförbund har nu mer än 40 000 medlemmar

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
Avatar Fallback

Re: Jägarnas riksförbund har nu mer än 40 000 medlemmar

Röjkvist  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#424747
Niking skrev:http://www.mynewsdesk.com/se/jagarnasriksforbund/pressreleases/historiska-medlemssiffror-rekordet-redan-i-hamn-1697949
/Niklas


Intresset att gå med i Jägarnas Riksförbund ökar. Förbundet har drygt 40 000 medlemmar, mer än någonsin i dess 78- åriga historia, skriver förbundet i ett pressmeddelande.
Fler jägare mera skador i skogen. Jag får inte detta att gå ihop :surp:

Användarvisningsbild

Re: Jägarnas riksförbund har nu mer än 40 000 medlemmar

Willy72  
#434257 Nej det är lite konstigt tycker jag med..

Avatar Fallback

Re: Jägarnas riksförbund har nu mer än 40 000 medlemmar

frågande och vetande  
#434264 Har själv varit med ett tag i förbundet, men funderar mer och mer på att byta då frågorna, artiklarna i deras tidning och olika evenemang så gott som bara bedrivs mer norröver...

Avatar Fallback

Re: Jägarnas riksförbund har nu mer än 40 000 medlemmar

Flax12  
#434265
Röjkvist skrev:
Niking skrev:http://www.mynewsdesk.com/se/jagarnasriksforbund/pressreleases/historiska-medlemssiffror-rekordet-redan-i-hamn-1697949
/Niklas


Intresset att gå med i Jägarnas Riksförbund ökar. Förbundet har drygt 40 000 medlemmar, mer än någonsin i dess 78- åriga historia, skriver förbundet i ett pressmeddelande.
Fler jägare mera skador i skogen. Jag får inte detta att gå ihop :surp:

Kan ju ha bytt förbund ......

Användarvisningsbild

Re: Jägarnas riksförbund har nu mer än 40 000 medlemmar

Jacobson  
#439227 precis!

Avatar Fallback

Re: Jägarnas riksförbund har nu mer än 40 000 medlemmar

Skogsola  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#439237 Riksjägarna är lillebror i sammanhanget men många är säkert trötta på Jägareförbundet som är en sosseorganisation i samförstånd med staten.

Avatar Fallback

Re: Jägarnas riksförbund har nu mer än 40 000 medlemmar

axwell  
#439281
Skogsola skrev:Riksjägarna är lillebror i sammanhanget men många är säkert trötta på Jägareförbundet som är en sosseorganisation i samförstånd med staten


"i samförstånd med staten kan jag hålla med om", men inte resten i slutsatsen.
Det vimlar av riksdagsmän från dom flesta partierna, inte bara sossar.

Storgodsägare, skogsbolag(SCA tex) och andra med inflytande med hjälp av ekonomiska resurser styr Svenska Jägareförbundet.

Riksjägarna är lillebror som domineras av markägare till mindre arealer, böndernas jägare.

Användarvisningsbild

Re: Jägarnas riksförbund har nu mer än 40 000 medlemmar

Willy72  
#453557 Tack för infon hade ingen aning om vilka som verkligen drog i trådarna i bakgrunden..

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).