Skotare

pris på tj 1110

5 inlägg 2142 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

pris på tj 1110

mzon  
#43714 vad är en tj 1110 med 30%iga däck 22.000 timmar vad är en sån värd?



   TS
Rottne skotare
Användarvisningsbild

Re: pris på tj 1110

Knegarn  
#43722 ca 200-300 tusen kronor ska du ge, beror ju lite på årsmodell men inte 600 som dom antagligen begär!

Avatar Fallback

Re: pris på tj 1110

Simba  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#43740 Tänk på att nu är det "köpetider",räntan är låg och maskinhandlarna står med överfulla lager,kolla bara hur mycket grejer tex Deere har,du kan pressa dom rejält spec. vid direkt köp :grin:

Avatar Fallback

Re: pris på tj 1110

Rickard Eklund  
#43787 Personligen skulle jag inte sträcka mig högre än 200 tusen med tanke på hur mycket timmar den har plus att ska du ha den en längre tid så blir du nästan tvungen att däcka om den och det kostar en vacker slant. Men klart det kan va en fin maskin fast den har mycket timmar, fast det beror dels på vad du ska använda maskinen till? Som hobbybruk duger den bra till, men själv skulle jag inte att börja köra allt för påfrestande körningar med den.

Användarvisningsbild

Re: pris på tj 1110

kalhygge  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#43815 beror helt på: skicket - vad den gått i tidigare - vem som kört och skött den - vad som är bytt/nytt - hur mkt man kan/vill skruva själv etc.

Har man tur så går den på 22tusen h lika bra som den på 12tusen h..

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).