Små skogsmaskiner och övriga maskiner

Kranman P25B uppdaterad processor med ny såg

7 inlägg 11072 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Kranman P25B uppdaterad processor med ny såg

Fredrik Reuter  
#436522 Nyuppladdad video från Kranman nedan som visar en uppdaterad variant av deras processor P25, nu P25B. Sågen ska nu vara uppdaterad, troligtvis bättre effektivitet. Vi diskuterade detta i tråden Fredrik Reuter - kranman p25 första gallring? men tänkte att denna kan få en egen tråd.

Nytt verkar också vara en lyktstolpe med LED-belysning för arbete i mörker.





   TS
Avatar Fallback

Re: Kranman P25B uppdaterad processor med ny såg

Ferguson system  
#436540 Det ser ut til at det har blitt bra fart i maskinen :-BD . Ser på siden til Kranman at det er mer tilbehør å velge i enn tidligere. Ekstra verktøykasser og sagholdere blant annet.

Avatar Fallback

Re: Kranman P25B uppdaterad processor med ny såg

Robertberg  
#436544 Hur många har de leverat? De här på forumet som beställt har väl ännu inte fått sina, kommer de som beställt få den uppdaterade?

Avatar Fallback

Re: Kranman P25B uppdaterad processor med ny såg

tommyk  
#436587 Går hela videon verkligen i naturlig hastighet? Jag tycker inte riktigt att det ser så ut.

Avatar Fallback

Re: Kranman P25B uppdaterad processor med ny såg

skogshasse  
#436698
tommyk skrev:Går hela videon verkligen i naturlig hastighet? Jag tycker inte riktigt att det ser så ut.


det var det första jag också tänkte när jag såg den

Avatar Fallback

Re: Kranman P25B uppdaterad processor med ny såg

Jole  
#437423 Jag ser inget skumt med filmen.

Avatar Fallback

Re: Kranman P25B uppdaterad processor med ny såg

Brytjärn  
#454631 Varför så högt ljud på den hemska musiken, är de för att dölja hur de tokvarvar motorn eller storknar motorn tro ...

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).