Motorsåg och handhållet

Partner R522

4 inlägg 1823 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Partner R522

IsakSvensson  
#433950 Hej! Förvärvade en gammal partner R522 häromdagen. Då den är i behov av lätt renovering så undrar jag vart man hittar reservdelar till en sådan klenod?



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Partner R522

totte  
#434037 Beror på vad. Förgasarsatser hittar du hos alla bra såghandlare eller på nätet. Annars är det begagnatmarknaden som gäller.

Användarvisningsbild

Re: Partner R522

IsakSvensson  
#434157 Har du möjligtvis någon länk till någon näthandel som säljer förgasar satser och diverse delar?

   TS
Användarvisningsbild

Re: Partner R522

johan eriksson  
#434179 Svens Maskin har förgasarsatser, du får kolla vilken typ av HS förgasare du har på den. Oftast räcker det med membransats, ibland får man byta lite mer.

http://www.skogsverktyg.se/Foergasare-T ... 7_243.html

I övrigt så blir det nog till att leta begagnat, om du skriver var du bor så är det alltid enklare att komma med tips.
Partner R522 är en trevlig såg som gör sig bra på vedbacken, ända partnerkuben som jag skulle vilja byta den mot är storebror R523 på 65cc, den är helt underbar med ett 18" svärd till att kapa ved med. :wink:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).