Före och efter jobbet

Oförargligt fysiskt ont

69 inlägg 27171 visningar 16 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Oförargligt fysiskt ont

Traktordave  
#430499 Prövade en ryggburen kejderöjsåg (utan att start motorn och tänkte att då kan man inte behöva hjälm/visir, tänkte också inte ska väl jag behöva läsa instruktionsbok...) Missade att fästa den del som går fram över huvudet och drog den elastiska linan från bakom huvudet ner till handtaget. Elastiska linan lossade då den är gjord för att fästas rakt uppifrån som det blir när man har staget fram över hjälmen. Mellan infästningarna mitt öga och linan fick en perfekt träff. Smärta och blå öga som tack....;)
Notering till mig själv 1: hjälm hjälm hjälm
Notering till mig själv 2: Läs instruktionsbok....

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Oförargligt fysiskt ont

JensSkoog  
#430508 Instruktionsbok kan defineras som en bok man läser efter att något blev fel, i värsta fall med det kvarvarande ögat :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Oförargligt fysiskt ont

Erre  
#431267
Vardon skrev:Och klassikern som gör att alla fäder släpar fötterna :

En 4 piggars legobit i hålfoten på väg till toaletten i mörkret.

@Vardon
:mrgreen:
1484684703__20170117_212226.jpg

Avatar Fallback

Re: Oförargligt fysiskt ont

svenssons  
#431344 Nu är ju soldatlegobitarna på din eminenta bild 8 respektive 6 piggars så anslagsytan blir ju större jämfört med 4 piggars som det ursprungligen var tal om. Således bör det göra mindre ont... Men en kul bild iaf!
Mvh Herr Märka ord...[emoji2]

Användarvisningsbild

Re: Oförargligt fysiskt ont

Erre  
#431351 Så lär det vara.
Kom bara att tänka på Vardons kommentar i denna tråd när jag såg bilden.

Å stackars den som kliver på en 1 piggs bit. :wink:

Användarvisningsbild

Re: Oförargligt fysiskt ont

halvproffs  
#431355 Apropå märka ord; Kan det bli oförargligt fysiskt ont :surp: ? Kanske om man är en självplågare :shock: ? :grin:

Användarvisningsbild

Re: Oförargligt fysiskt ont

Erre  
#431356 Hehe.
Skador för livet!! :mrgreen:

Detta är oförargligt ont. :wink:
Är huvudet dumt får kroppen lida.

1484719396__20170117_182111.jpg

Användarvisningsbild

Re: Oförargligt fysiskt ont

Vardon  
#431360
svenssons skrev:Nu är ju soldatlegobitarna på din eminenta bild 8 respektive 6 piggars så anslagsytan blir ju större jämfört med 4 piggars som det ursprungligen var tal om. Således bör det göra mindre ont... Men en kul bild iaf!
Mvh Herr Märka ord...[emoji2]


Anmärka på ord heter det.... :-)

Avatar Fallback

Re: Oförargligt fysiskt ont

Tosca  
#435458 Som barn gjorde jag sköldpaddor i lego, en fyrapiggars på toppen och en stabil pyramidformad grundläggning...
Mor var inte så glad den natten.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).