Socialt (mer om oss)

Musikhjälpen 2016

147 inlägg 36021 visningar 14 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2016

Tosca  
#424536 Tja, envisas man som jag med att använda en gammal knapptelefon kanske man får skylla sig själv.
Men på Wywallets hemsida stod det att det skulle funka med såna också, så jag vet inte vad som inte funkar längre.

Elmia
Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2016

jonsered95  
#424561 Nu har jag skänkt 500:- \M/

Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2016

spock  
#424577 Har lagt pengar i bössan och försökt skicka pm till Fredrik men mitt pm fastnade i utkorgen.
Vad gör jag nu ?

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2016

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#424579
spock skrev:Har lagt pengar i bössan och försökt skicka pm till Fredrik men mitt pm fastnade i utkorgen.
Vad gör jag nu ?


Han har bara inte läst det än. :smile:

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2016

HasseP  
#424581 Skänkte lite till O:-)

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2016

Kse  
#424585 Nu är det bara drygt fyra timmar kvar av Musikhjälpen 2016.
Resultatet för våran del är minst sagt öronbedövande, 25600 kronor hittills.




Skogsforum har ca 1000 inloggade besökare varje dag och våran bössa har som synes 86 givare.
Nu är det inte unika givare och många av er har ju skänkt flera gånger men det ger ändå en lite fingervisning om var vi ligger.
Jag hoppas och tror att vi ska nå upp till 100 givare och på så sätt nå ut till 10% av våra dagliga besökare, men lek med tanken att alla skulle skänka en femtilapp.


I sådana här sammanhang kan man inget göra om man är ensam, men vad som helst tillsammans.

Nu slutspurtar vi sista timmarna.

För att skänka pengar klickar du bara på länken här nedanför och följer instruktionerna.
http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/skogsforum

   TS
Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2016

spock  
#424586
Vedmaskin skrev:
spock skrev:Har lagt pengar i bössan och försökt skicka pm till Fredrik men mitt pm fastnade i utkorgen.
Vad gör jag nu ?


Han har bara inte läst det än. :smile:


Aha då vet jag , tackar.

Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2016

bema  
#424587 Sent ska syndaren vakna. Nu är det slutspurt, så töm spargrisen. :-BD

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2016

Tåndemåla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#424592 Skickade in några hundra jag med :-BD

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2016

Äboda  
#424593 300 svischade. [WHITE SMILING FACE]️

Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2016

Robertberg  
#424600 Bra jobbat alla! Men som Kse säger är det alldeles för få givare än så länge!

För att elda på stämningen lite kan jag säga att jag har skänkt 2 x 500:- till vår insamling, och i myntburken SHR lämnade in på plats i måndags var det 994 kronor. Är jag som snål smålänning verkligen den som avvarat mest?? :???: :roll: :wink:

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2016

halvproffs  
#424604 500kr insatt via sms. Swishen fungerar inte för mig. Provade även till frugan, men icke, ska starta om mobilen. Det är nå jävla krångel med den nya tekniken jämt. Bankernas sidor ligger ju nere titt som tätt.

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2016

halvproffs  
#424605
Robertberg skrev:Bra jobbat alla! Men som Kse säger är det alldeles för få givare än så länge!

För att elda på stämningen lite kan jag säga att jag har skänkt 2 x 500:- till vår insamling, och i myntburken SHR lämnade in på plats i måndags var det 994 kronor. Är jag som snål smålänning verkligen den som avvarat mest?? :???: :roll: :wink:


Bra!! Men som smålänning måste ni väl ha mest pengar också. :grin:

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2016

halvproffs  
#424607 Nu gick det att swisha sen mobilen startats om. :-BD

Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2016

uge  
#424617 Har SMSat 300 :grin:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).