Skogsmässor

Tidningen Skogsägaren snart på nätet

7 inlägg 3713 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Tidningen Skogsägaren snart på nätet

Bax  
#423551 Vad tror ni? Komplement eller konkurrent till Skogsforum?

Ordförande i Bakåtsträvarnas Klubb som jag är så föredrar jag (oftast) pappersvarianten :lol: :wink:



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Tidningen Skogsägaren snart på nätet

isteskog  
#423555 Ett dåligt beslut, sade upp prenumationen på stört! Tror inte Skogsägaren på nätet kommer att tillföra just något. Vill man kan man läsa tidningen Skogen på nätet. Men de är kloka nog att behålla pappersbilagen .... :smile:

Användarvisningsbild

Re: Tidningen Skogsägaren snart på nätet

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#423557 Håller med, nätet är bra för att snabbt kolla upp någon referens, eller på resa. Men det är inte för mig när det gäller att sitta vid köksbordet och läsa papperstidningen. Det ger en överblick, och även känsla, att hålla i, och läsa från, en papperstidning.

Användarvisningsbild

Re: Tidningen Skogsägaren snart på nätet

Traktordave  
#423577 Instämmer! Tycker Skogen och Skogsägaren är två bra magasin och vill ha båda i pappersform! Har ni tips på andra bra tidningar? Förutom Skogsland och Skogseko

Avatar Fallback

Re: Tidningen Skogsägaren snart på nätet

axwell  
#423586 Min prenumeration kommer att få löpa ut, det blir ingen förnyelse.

Samma kommer det att bli med dagstidningen den dan pappersupplagan läggs ner eller prisar ut sig själv.

Användarvisningsbild

Re: Tidningen Skogsägaren snart på nätet

totte  
#423588
Bax skrev:Vad tror ni? Komplement eller konkurrent till Skogsforum?


Knappast en konkurrent, för att konkurrera med Skogsforum krävs lite mer än att bara skapa en nättidning med artiklar från reportrar. Skogsforum är ju så mycket mer än en artikelbaserad publikation.

Avatar Fallback

Re: Tidningen Skogsägaren snart på nätet

ocke  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#423632 Det är något specielt med pappersformatet som inte finns digitalt. Känner mig ganska digtaliserad men läser tidningen Skogen i pappersformat. Det skapar ett lugn som en surfplatta inte kan göra.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).