Jakt och Fiske

Vildsvinsfälla äntligen godkänd

7 inlägg 7182 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Vildsvinsfälla äntligen godkänd

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
Avatar Fallback

Re: Vildsvinsfälla äntligen godkänd

Tosca  
#389449 Det låter ju lovande.

Avatar Fallback

Re: Vildsvinsfälla äntligen godkänd

Hema  
#389487 Skulle den där hålla?

Användarvisningsbild

Re: Vildsvinsfälla äntligen godkänd

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#421143 Naturvårdsverket tar nya tag mot vildsvinsfällor http://www.atl.nu/lantbruk/naturvardsve ... insfallor/
/Niklas

   TS
Avatar Fallback

Re: Vildsvinsfälla äntligen godkänd

Röjkvist  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#421169 Jakten på vildsvin kommer att ändras när svinen kommer in i trädgårdar tillhörande personer som
tillhör de naturvårdande myndigheterna.
Jag väntar bara på att det ska börja skjutas suggor, det de som producerar nya svin.
Vildsvinen tillhör inte vår naturliga fauna. Jägarna klarar inte att hålla svinen på en lagom nivå.

Avatar Fallback

Re: Vildsvinsfälla äntligen godkänd

Hema  
#421354 Är du bara säker på att alla kultingar i kullen är skjutna, så kan man gå på suggan, bara man inte tar huvudsuggan. Då kan det bli parningsfest och en massa nya kultingar som resultat. Jag tycker det verkar vettigt att förbjuda stödutfodring för vildsvinen.

Användarvisningsbild

Re: Vildsvinsfälla äntligen godkänd

Göt  
#421369 [quote="Röjkvist"]Jakten på vildsvin kommer att ändras när svinen kommer in i trädgårdar tillhörande personer som
tillhör de naturvårdande myndigheterna.

Blev en himla fart här när vildsvinen började att böka på golfbanan, före det så var dom väl trevliga :mrgreen:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).