Friluftsliv, Naturturism

Kalle i Sellnäs sandlåda för vuxna

19 inlägg 22489 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Kalle i Sellnäs sandlåda för vuxna

tallen100  
#414562
gnisten83 skrev:En sån provkörning hade nog varit ännu roligare än att testa Ferrari 458 o Lamborghini Gallardo som jag fick i 50års present :mrgreen:

Ja!.. nä!.. ja!.. nä!..... Ä inte vet jag, har aldrig fått provkört nån Ferrari eller Lamborghini :roll: :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Kalle i Sellnäs sandlåda för vuxna

ocke  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#414565 Ett alternativ till kalle:
Lite söder ut längs med E4:an finns syllerstorpett
http://www.syllerstorpett.com/motoraktiviteter/
Här kan man också köra lite större maskiner. Men vill minnas att man mest får tuffa runt d.v.s ingen sandlåda...Mat, fika och konf.lokal tror jag finns.

Avatar Fallback

Re: Kalle i Sellnäs sandlåda för vuxna

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#414568
tallen100 skrev:
gnisten83 skrev:En sån provkörning hade nog varit ännu roligare än att testa Ferrari 458 o Lamborghini Gallardo som jag fick i 50års present :mrgreen:

Ja!.. nä!.. ja!.. nä!..... Ä inte vet jag, har aldrig fått provkört nån Ferrari eller Lamborghini :roll: :mrgreen:

De var absolut kul på E22an, hade varit roligare på bana men en stor grävmaskin smäller nog ännu högre :lol:

Avatar Fallback

Re: Kalle i Sellnäs sandlåda för vuxna

kungsis  
#415401
ocke skrev:Ett alternativ till kalle:
Lite söder ut längs med E4:an finns syllerstorpett
http://www.syllerstorpett.com/motoraktiviteter/
Här kan man också köra lite större maskiner. Men vill minnas att man mest får tuffa runt d.v.s ingen sandlåda...Mat, fika och konf.lokal tror jag finns.


Min mor har varit där och om jag minns rätt, så bestod grävmaskinsarbetet i att placera någon sak, upphängd i ett rep i skopan, i ett däck. Dvs inte så mycket riktigt grävmaskinsarbete. Jag har en kompis som har en gammal slängskopegrävare. Det vore något att prova på 8) .

Mvh
Kungsis

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).