Skojigt/Galet

Roliga filmklipp

2042 inlägg 572660 visningar 104 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Roliga filmklipp

jannee  
#413486 Finns roadtrain även i Sverige

Elmia
Avatar Fallback

Re: Roliga filmklipp

jannee  
#413496 Låt din käresta prova detta :grin:

Avatar Fallback

Re: Roliga filmklipp

jannee  
#413525

Användarvisningsbild

Re: Roliga filmklipp

T Landström  
#413534 Bad hair day :lol:


Avatar Fallback

Re: Roliga filmklipp

Hema  
#413616 http://www.expressen.se/motor/skadegladjesvarning-nar-bmwn-kraschar/
Den filmande bilen förvärrar situationen genom att stänga luckan. Rätt åt han kanske vissa tycker.. Avgör själva.

Avatar Fallback

Re: Roliga filmklipp

tallen100  
#413618 Skillnaden mellan en snigel och en BMW?

På BMW:n sitter många gånger slemmet på insidan :wink: :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Roliga filmklipp

totte  
#413753
Hema skrev:Den filmande bilen förvärrar situationen genom att stänga luckan. Rätt åt han kanske vissa tycker.. Avgör själva.


Man skulle nog knappast hinna reagera och bromsa på ett sånt oväntat uppdykande. Kan inte se annat än att BMW-föraren har totalt ansvar för vad som hände med en så fullständigt idiotisk manöver.

Avatar Fallback

Re: Roliga filmklipp

Hema  
#413777
totte skrev:
Hema skrev:Den filmande bilen förvärrar situationen genom att stänga luckan. Rätt åt han kanske vissa tycker.. Avgör själva.


Man skulle nog knappast hinna reagera och bromsa på ett sånt oväntat uppdykande. Kan inte se annat än att BMW-föraren har totalt ansvar för vad som hände med en så fullständigt idiotisk manöver.

Bromsa? Du ser väl att den filmande bilen gasar på när BMWn kommer upp jämsides? Dock är det en idiotisk omkörning, det säger jag inget om.

Användarvisningsbild

Re: Roliga filmklipp

totte  
#413816 Nej, kan inte se annat än att han håller jämn hastighet, något fortare än skolbussen eftersom han närmar sig den. Troligtvis uppmärksammar han inte att BMW:n kommer upp på högersidan förrän det är försent att göra något. Hur skulle man göra i situationen innan? Hålla ögonen fast på den framförvarande skolbussen och om man vill ha en snabb titt bakåt så kollar man definitivt inte i högerspegeln i ytterkurvan. Nej han är tagen med överraskning och innan han hunnit säga "va f-n" så är BMW:n redan uppe. Min tolkning förstås, inget att strida om.

Avatar Fallback

Re: Roliga filmklipp

jannee  
#413820 Omkörning på höger sida, dessutom körning på spärrområde = synden straffar sig själv :grin:

Avatar Fallback

Re: Roliga filmklipp

axwell  
#413832
Hema skrev:http://www.expressen.se/motor/skadeglad ... -kraschar/
Den filmande bilen förvärrar situationen genom att stänga luckan. Rätt åt han kanske vissa tycker.. Avgör själva.

Tycker inte att kamerabilen stänger någon lucka, här finns det ingen plats för omkörning.
Jag är väl lite elak som tycker att BMW:n kom lindrigt undan, hade mer tur än föraren förtjänade.
Det kunde ha gått riktigt illa.

Avatar Fallback

Re: Roliga filmklipp

jannee  
#413842

Användarvisningsbild

Re: Roliga filmklipp

Erre  
#413908


Klockren! :grin:

Användarvisningsbild

Re: Roliga filmklipp

Erre  
#413985 Gillar tegelstensmannen.


Avatar Fallback

Re: Roliga filmklipp

tallen100  
#413996
Erre skrev:https://youtu.be/JxXnLZGx2VA

Klockren! :grin:

:lol: :lol: :lol: Suveränt :grin:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).