Öppna kategorin

Myndighet skrev felaktigt över min skog till annan ägare

33 inlägg 9133 visningar 11 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Myndighet skrev felaktigt över min skog till annan ägare

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#411227 Det kan finnas anledning att ha den där änkan under noga uppsikt i fortsättningen. Vem vet vad hon råkar hitta på här näst?

Har det t.ex. tagits ut pantbrev eller sökts bygglov eller dylikt under tiden änkan har varit lagfaren ägare till din fastighet?
/Niklas

Elmia
Avatar Fallback

Re: Myndighet skrev felaktigt över min skog till annan ägare

axwell  
#411234
Niking skrev:Det kan finnas anledning att ha den där änkan under noga uppsikt i fortsättningen. Vem vet vad hon råkar hitta på här näst?

Har det t.ex. tagits ut pantbrev eller sökts bygglov eller dylikt under tiden änkan har varit lagfaren ägare till din fastighet?
/Niklas


Inte troligt att det är änkan som bär skulden, försök att få info om bouppteckningsmannen eller motsvarande. :geek:

Användarvisningsbild

Re: Myndighet skrev felaktigt över min skog till annan ägare

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#411278
axwell skrev:
Niking skrev:Det kan finnas anledning att ha den där änkan under noga uppsikt i fortsättningen. Vem vet vad hon råkar hitta på här näst?

Har det t.ex. tagits ut pantbrev eller sökts bygglov eller dylikt under tiden änkan har varit lagfaren ägare till din fastighet?
/Niklas


Inte troligt att det är änkan som bär skulden, försök att få info om bouppteckningsmannen eller motsvarande. :geek:

Det återstår att se.
/Niklas

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).