Öppna kategorin

Gratis faktureringsprogram

20 inlägg 8589 visningar 8 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Gratis faktureringsprogram

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#408294 Intressanta tips, jag har kört SPCS tidigare och nu senast provat en gratismall i Openoffice
som funkade lika bra men krävde förstås egna uträkningar av moms osv.

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Gratis faktureringsprogram

DrW  
#408316 Var lite krasslig i helgen och provade för skojs skull att mata in årets verifikat i Bokio. Fungerade riktigt bra. Inte alls tokigt att kunna fota underlagen och lägga dem på kö. Sammanställningarna blev användbara och känner att det så långt verkar stabilt. Finns exportmöjligheter och utskriftsfunktioner.
Värt att testa i alla fall!

Avatar Fallback

Re: Gratis faktureringsprogram

jonsered95  
#408343
sundelius skrev:
Fredrik Reuter skrev:Hej, behöver du bara fakturering eller ska bokföring ingå?

Har Speedledger genom Swedbank som bokföringsprogram så det är endast fakturering som efterfrågas


Det finns ju så att du kan få till fakturering hos Speedledger. Jag har haft det innan men har bytt till Fortnox nu då jag även behöver tidsredovisning.
Mvh Philip

Användarvisningsbild

Re: Gratis faktureringsprogram

sundelius  
#408417 Tack för alla tips allihop, jonsered95 hade nog det som kommer bli bäst. Hade inte koll på att Speedledger hade fakturering också :oops:
Har löst problemet tills vidare genom att öppna den gamla hårddisken som finns kvar på datorn. Har ju alla kunder och artiklar inlagda i det faktureringsprogrammet.

Som sagt, tack för ert engagemang :smile:

   TS
Användarvisningsbild

Re: Gratis faktureringsprogram

AndersKarlss  
#502937 Hittade Bisway som verkar lovande. Kör med fortnox till min fakturering men letar alltid efter uppstickare =)

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).