Öppna kategorin

Köptips vadsomhelst

1114 inlägg 305468 visningar 77 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Köptips vadsomhelst

T Landström  
#401264
Hema skrev:En driven traktorvagn är väl inte direkt gratis.. Så det verkar som ett bra köp. T Landström tänk vilken bra tråd det skulle kunna bli. :)



Ja...tänk om allt skulle klaffa och falla på plats... :)

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Köptips vadsomhelst

Erre  
#402060 http://m.blocket.se/jamtland/Vimek_90_6 ... ?ca=11&w=3

Användarvisningsbild

Re: Köptips vadsomhelst

T Landström  
Avatar Fallback

Re: Köptips vadsomhelst

Hema  
#407046 Flera butiker som annonser ut Stihls MS201 med M-tronic för 5990:- inkl

Användarvisningsbild

Re: Köptips vadsomhelst

JensSkoog  
#407059
Hema skrev:Flera butiker som annonser ut Stihls MS201 med M-tronic för 5990:- inkl

Kan det vara att det kommer en ny utgåve innan kort tid??

Användarvisningsbild

Re: Köptips vadsomhelst

Vardon  
#407559 Om ni har problem med vampyrer på skogen så kan ni här köpa 450 flaskor med heligt vatten.

https://www.netauktion.se/auction/produ ... gt-vatten/

Avatar Fallback

Re: Köptips vadsomhelst

Blivande snickare  
#407561 Lite kul att det finns ett utgångsdatum på heligt vatten[emoji38]

Vad blir det sen? Barbariskt rakvatten? Vanligt ickeheligt vatten?[emoji38]

Avatar Fallback

Re: Köptips vadsomhelst

Hema  
#407596 Ptja om det är sådant vatten som besökarna har doppat händerna i vid ingången så är det en massa bakterier i det, så utgångsdatumet bör vara nästan omedelbart. :)

Användarvisningsbild

Re: Köptips vadsomhelst

Erre  
#409633 @hlb
Denna hittade @Robertberg åt oss.
Ska vi köpa ihop? :wink:

1475038321_screenshot_20160928-065058.png



Jag vill tipsa om en annons på Blocket: http://www.blocket.se/vi/69306487.htm

Användarvisningsbild

Re: Köptips vadsomhelst

hlb  
#409646 Erre, nu blir jag såå sjuk, men en eventuell fastighetsaffär gör att det ekar i kassavalvet. Min bror hyrde en sådan för 15 år sedan och jag skotade. Helt suverän maskin. Smal, smidig och bra i väta. Den ormade runt träden vid gallring. Jag tror dock inte anställda ville vara utomhus. En nackdel är förflyttningen. För mig är det kanon att äta frukost, sätta mig i hyprotraktorn, dra iväg någon km, upparbeta några vindfällor och hem igen till förmiddagskaffet. Efter kaffet samma runda med griplastaren och så är det klart till lunch. Skulle annars gärna jobba ihop med dig och Robert.

Användarvisningsbild

Re: Köptips vadsomhelst

hlb  
#409648 Erre, i dina kläder skulle jag inte tveka, men du får nog agera kvickt. Du kommer att heta HYPROKUNGEN framöver.

Användarvisningsbild

Re: Köptips vadsomhelst

Seb macahan  
#409653 Absolut Erre, den är du värd. Ska bli intressant o se hur länge den ligger ute. Brukar inte vara så länge förrän de är borta.

Användarvisningsbild

Re: Köptips vadsomhelst

Erre  
#409659 Hade varit galet kul men det får nog vara.
Tror inte svärfar är lika intresserad som mig. :wink:

Användarvisningsbild

Re: Köptips vadsomhelst

Vardon  
#409662 Köp den så blir du garanterat hyprokungen. Kankse du behöver gifta dig med Malwakungen för att få allt utskotat men han säger nog ja :)

Användarvisningsbild

Re: Köptips vadsomhelst

hlb  
#409666 Svärfar verkade ju solid så det är nog småpengar. Låt honom bara inte börja köra, för då får du aldrig låna den. Inte lång väg att åka och titta heller.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar