Före och efter jobbet

vietnam

23 inlägg 23953 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

vietnam

halvproffs  
#40578 Hej pa er! Ar just nu i Vietnam pa semester. Har tillbringat dom tva forsta dagarna i Ho Chi Minh city fd Saigon. En mopedtrafik som jag inte sett maken till. Det ar som myrornas krig.Varit ner i tunnlarna, man blir imponerad vilken vilja det finns i dom har sma manniskorna. Idag har vi flygit vidare till Hanang som ligger mitt i vietnam.Ha det bra.



   TS
Elmia
Användarvisningsbild
Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#40581 Kul o höra!

Hoppas vi får se lite bilder därifrån!

:D

Användarvisningsbild
Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#40589 Kan du kolla dagspriserrna på märkes datorkomponenter/prylar?

Avatar Fallback
Famag  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#40604 Hoppas du klarar magen bättre den här gången.
Inte släpa hem salmonella igen.
Du är väl åtminstone vara halvproffsig i ditt turistande.

Avatar Fallback
"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#40617 känn lugnet , och slappna av är mitt råd :wink:

Användarvisningsbild
totte  
#40646 Klok man spindeln, det är vad semester skall handla om! :D

Användarvisningsbild
halvproffs  
#40659 Ska forsoka fa in lite bilder senare, har bara varit har nagra dar an. dar vi ar nu finns det knappt nagra datorprylar.den som jag skriver pa ar nog bra gammal med diskettstation men den funkar. ska forsoka att lyda spindelns rad.osregnar har just nu sa det finns tid att besoka er pa forumet. KUL.Man forstar nu battre vad www star for.Ha de bra

   TS
Användarvisningsbild
halvproffs  
#41335 Har nu kommit till Thailand (Hoa Hin) och det ar helt annan standard pa det mesta.Bilder ska jag forsoka fa in nar jag kommer hem. Daligt vader i bada landerna, Ha det bra.

   TS
Användarvisningsbild

Re: vietnam

halvproffs  
#209438 Ska försöka hålla mitt löfte om bilder på den lite annorlunda utflykten. Bättre sent än aldrig, har ju bara tagit drygt 4 år.
Jodå,jag köpte den berömda Mekongwhiskyn. USCH!

   TS
Användarvisningsbild

Re: vietnam

halvproffs  
#209449 Förresten kanske Admin skulle skapa en resetråd och lägga dit Kse och Slurfis USA-resor och andras resskildringar mm.
Där kan vi ju skriva om för och nackdelar med respektive platser.

   TS
Användarvisningsbild

Re: vietnam

Kse  
#209451 Var oxå i Ho chi minh city för tre år sedan och kan apropå fällorna starkt rekommendera krigsmuseet.
Mycket att se och lämnar ingen oberörd.

Användarvisningsbild

Re: vietnam

halvproffs  
#209477 Ja vi började i Ho Chi minh city (fd Saigon) i söderoch tog oss till Hanoi norr innan vi flög till Hua Hin i Thailand.
Vi besökte även Saigon Bar högst upp i skrapan med fin utsikt över stan. Besökte även krigsmuseumet som man inte lämnar oberörd som du skriver.
Man är ju så pass gammal så man kommer väl ihåg Palmes ord; Satans mördare. Kallas för Amerikakriget där och enligt den infödde guidens utsago finns det inget hat mot USA. Mycket små men starka människor.

   TS
Användarvisningsbild

Re: vietnam

Kse  
#210911 På tal om mopedtrafiken, hade en liten film på det.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NfRQZTh9MIQ[/youtube]

Avatar Fallback

Re: vietnam

Blivande snickare  
#210912 Kan inte vara lätt att hitta rätt maskin på parkeringen! :lol:

Användarvisningsbild

Re: vietnam

totte  
#210920 Jösses, en doft av tvåtakt i luften antar jag.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).