Socialt (mer om oss)

Skogsforum har en ny shop på test

35 inlägg 14442 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Skogsforum har en ny shop på test

Fredrik Reuter  
#403715 I samband med höstens aktiviteter och då kanske främst Gallringsdagarna så har vi tittat på olika lösningar för profilkläder. En lösning som vi utvärderat är Spreadshirt, ett tyskt online-tryckeri som snabbt blivit mycket stort.

I samband med detta så testar vi nu en liten shop där, du hittar direktlänken längre ner och på test har jag också valt att ta fram några motiv som jag tänkte vi tillsammans kan testa ut och se om det är något som är bra.

Det vore alltså bra om vi kunde få igång en diskussion här i tråden vad ni tycker, ex; är det något att satsa på, vilka motiv är intressanta, vilka produkter är intressanta osv.

Så mata på med dina synpunkter.

https://shop.spreadshirt.se/skogsforum?noCache=true




   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Skogsforum har en ny shop på test

alstor  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#403721 Nu har jag beställt en tröja. Ska bli spännande att se när den kommer. Det var fraktfritt ytterligare några dagar!

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum har en ny shop på test

Fredrik Reuter  
#403725 Ok, kul!
Vilken valde du Alstor?

   TS
Användarvisningsbild

Re: Skogsforum har en ny shop på test

Erre  
#403745 Testar jag med. :smile:

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum har en ny shop på test

Kse  
#403766 Funkar inge vidare för mig, började med en T-shirt med eget namn, när jag sen ska välja nästa så dyker det bara upp samma T-shirt hela tiden.
Priset ändras men inte bilden på vad jag ska beställa.

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum har en ny shop på test

Fredrik Reuter  
#403773 Attans, jag ska kolla på detta.
Det är inte så mycket man kan göra med en tredjepartslösning, men som sagt jag kollar på det.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Skogsforum har en ny shop på test

Kse  
#403785 Gjorde ett nytt försök och nu fungerade det som det skulle. Spännande att se när grejerna kommer.
Sidan verkar inte vara mobilanpassad, kanske det som krånglar till det.
Var in och kollade övrigt sortiment som dom erbjuder och keps, termosmugg och barnkläder borde ni oxå ha med.
Vet att barnkläder är himla poppis när jag själv ger bort reklamprylar.
Logga på framsidan och texten "Jag vill oxå köra skogsmaskin när jag blir stor" på ryggen, passar alla åldrar och jag har fått trycka upp några i vuxenstorlek oxå.

Avatar Fallback

Re: Skogsforum har en ny shop på test

alstor  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#403821 Fick precis ett mail att tröjan var skickad :grin: Jag valde den med träd och människa.

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum har en ny shop på test

Fredrik Reuter  
#404374 Hej,
Är det någon som har fått hem några grejer än så får ni gärna fota dem och lägga upp, det vore toppen!
Tror vi hade närmare 15 ordrar hittills, inte illa! :-BD

   TS
Användarvisningsbild

Re: Skogsforum har en ny shop på test

Vardon  
#404375 Jag besällde för ca 1 h sedan så det har nog inte hunnit än men:

fmg910 - Vad var det senaste ni köpte??

Erre - Vad var det senaste ni köpte??

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum har en ny shop på test

Fredrik Reuter  
#404376 Super Vardon!

@erre och @fmg910 , är ni nöjda?
Jag har själv inte kunnat utvärdera detta än och bla så jag att Erre beställt en T-shirt av varje, den ljusa ska vara lite mer premium och lite dyrare, tycker du det är någon skillnad?

   TS
Användarvisningsbild

Re: Skogsforum har en ny shop på test

Fredrik Reuter  
#404377 Kepan nedan kommer snart hem för leverans också.
Denna finns inte i shopen ovan utan det blir unikt till oss gallringstokar på skogsforum!
Tror ni den kan funka?

   TS
Användarvisningsbild

Re: Skogsforum har en ny shop på test

Erre  
#404382
Fredrik Reuter skrev:Super Vardon!

@erre och @fmg910 , är ni nöjda?
Jag har själv inte kunnat utvärdera detta än och bla så jag att Erre beställt en T-shirt av varje, den ljusa ska vara lite mer premium och lite dyrare, tycker du det är någon skillnad?


Jag tycker dom satt bra. Och trycket var fint.
Den ljusare är lite bättre i tyget. Helt klart.
Dom är snart tvättade och redo för användning.

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum har en ny shop på test

Erre  
#404384 Just ja.
Kepsen ser bra ut. :-BD
Finns den bara i forumets shop eller blir det att man kan köpa den på plats på gallringsdagarna?

Avatar Fallback

Re: Skogsforum har en ny shop på test

fmg910  
#404398 Ja håller med erre snyggt tryck och bra passform kepsen ser riktigt bra ut kan ju bli ny fin keps om man får tag på nån

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).