Socialt (mer om oss)

Röktolerans gav Homo sapiens ett försprång

17 inlägg 3917 visningar 8 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Röktolerans gav Homo sapiens ett försprång

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
Elmia
Avatar Fallback

Re: Röktolerans gav Homo sapiens ett försprång

isteskog  
#402024 Då måste de två "gentlemännen" som stoppade våran kolning ifjol tillhöra Neandertalersläktet ...... :lol:
De gick nu vidare och krävde av Skogsforum att min blogg (där jag skrev om detta) skulle tas bort, annars polisanmälan. Jag har nu i samråd med Fredrik och Torbjörn redigerat blogginlägget. Lite lustigt iaf att dessa "gentlemän" tydligen läser det som skrivs på Skogsforum ...... :wink:

Användarvisningsbild

Re: Röktolerans gav Homo sapiens ett försprång

Göt  
#402026 Man blir förskräkt :shock:

Användarvisningsbild

Re: Sv: Röktolerans gav Homo sapiens ett försprång

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#402232 Citatet från storskog bortredigerat av totte


Jag har svårt att se signaturen Isteskogs inlägg som kränkande, möjligtvis något raljant.

Isteskog har under åren i många inlägg tvärt om visat på gott omdöme och ger i övrigt intryck av att vara en seriös och redlig person här på skogsforum.

Noterar också att signatur storskog bara har skrivit ovanstående inlägg här på skogsforum. Ett inlägg som gott kan klassificeras som ett enda stort personangrepp på signaturen Isteskog.
/Niklas

   TS
Användarvisningsbild

Re: Röktolerans gav Homo sapiens ett försprång

totte  
#402242 Instämmer med Niklas, jag uppfattar det också som mest ironi.

Användarvisningsbild

Re: Sv: Röktolerans gav Homo sapiens ett försprång

Erre  
#402248
Niking skrev:Isteskog har under åren i många inlägg tvärt om visat på gott omdöme och ger i övrigt intryck av att vara en seriös och redlig person här på skogsforum.
/Niklas


Instämmer till fullo!
Jag håller isteskog väldigt högt!

Användarvisningsbild

Re: Röktolerans gav Homo sapiens ett försprång

Göt  
#402250 Instämmer också

Avatar Fallback

Re: Sv: Röktolerans gav Homo sapiens ett försprång

Power Major  
#402251
Erre skrev:
Niking skrev:Isteskog har under åren i många inlägg tvärt om visat på gott omdöme och ger i övrigt intryck av att vara en seriös och redlig person här på skogsforum.
/Niklas


Instämmer till fullo!
Jag håller isteskog väldigt högt!


Håller med. 8)

Användarvisningsbild

Re: Röktolerans gav Homo sapiens ett försprång

hlb  
#402260 Delar uppfattningen om isteskog, men skräpp nu inte för mycket med honom, då kan han bli dryg.

Avatar Fallback

Re: Röktolerans gav Homo sapiens ett försprång

hfab  
#402261
Erre skrev:
Niking skrev:Isteskog har under åren i många inlägg tvärt om visat på gott omdöme och ger i övrigt intryck av att vara en seriös och redlig person här på skogsforum.
/Niklas


Instämmer till fullo!
Jag håller isteskog väldigt högt!

Håller med!
Att ha den goda smaken att kalla folk med en annan läggning för "gentlemän" tycker jag är god ton, kan knappast vara förtal.

Jag har själv inget emot varken bögar eller andra sorter.
Med semester folk som kommer och ska kräva tystnad, frisk luft och en natur som passar deras bild av landsbygd. Dessa har jag inget till övers för. Ska dessa typer absolut måsta ha en stuga på "landet" så ska dom för h#####e vara glada om det händer något.
Om man är så mycket emot att andra människor gör något kul, kanske det är dax att se sig om efter en stuga på nordsidan av ett fjäll i skugga året om.
Jag skulle gladeligen stänga alla fönster och dörrar om någon ville göra sig omaket att anlägga en kolmila på eller i närheten av min mark.
Senast redigerad av hfab fre 05 aug 2016, 19:32, redigerad totalt 1 gång.

Användarvisningsbild

Re: Röktolerans gav Homo sapiens ett försprång

storskog  
#402262 det som är skrämmande är att en moderator kallar oss för skitstövlar i isteskogs forum. tycker ni att det är IRONI också

Avatar Fallback

Re: Röktolerans gav Homo sapiens ett försprång

isteskog  
#402263 Anar nog vilk(a)en som döljer sig bakom Storskog. Fick på em ett samtal från en av gentlemännen. Han var mäkta förgrymmad över mitt blogginlägg och undrade om jag skulle fortsätta med mina inlägg. Försökte förklara för honom att b.gordet var ett misstag, men att jag även fortsättningsvis skriver om det jag tycker är dumt gjort av folk.
- , Ja i så fall blir det en anmälan, sa (gentlemannen). Vad svarar man sådant folk ..... :???:
Fortsättning följer ...... antar jag ..... :surp:

Användarvisningsbild

Re: Röktolerans gav Homo sapiens ett försprång

storskog  
#402267 Semmesterfolk? jag är född i kommunen, samt har förmånen att ha boende på 2 ställen vad är problemet?

Användarvisningsbild

Re: Röktolerans gav Homo sapiens ett försprång

hlb  
#402268 En del kallar mig för bondjävel, men sedan jag överlät fastigheten, är jag ju bara dräng.

Avatar Fallback

Re: Röktolerans gav Homo sapiens ett försprång

jannee  
#402274 För att gå från den ena till det andra så bevisar denna forskning att det bevisligen är BRA att röka, varför i he**te jagar då alla myndigheter oss rökare med blåslampa + straffbeskattar oss :?:

Det är just på detta sätt man kan tolka olika forskningsresultat - om man vill 😡

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).