ATV och UTV i skogen

hej hej köpt atv idag

9 inlägg 5668 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

hej hej köpt atv idag

lolpappa  
#399981 hejj allihop hellt ny her på forumet men tänke se va ni tycker köpt en atv CAN AM OUTLANDER 570L DPS 2016 mod

tänk å ha den i skogen ploga vgen å sånt vad tror ni blir jag nöjd köpt till timmer tralle hasplåt 2 stora lådor vinch fram
kjättingar till alla hjul och och en plog så jag kan skotta vägen :d :lol:


Senast redigerad av lolpappa mån 18 jul 2016, 15:00, redigerad totalt 1 gång.

   TS
ATV från Bengtssons
Användarvisningsbild

Re: hej hej köpt atv idag

Tama76  
#399984 Det där blir kanon det! Har själv en cf 500 med ruffneck vagn som jag kör lite ved med, funkar kanon så länge man inte tror att kapaciteten är som en traktor o vedvagn, man får ta det lite lugnt. Orken finns ju att dra lasset men man ska ha stopp på ekipaget ibland oxå :wink:

Användarvisningsbild

Re: hej hej köpt atv idag

lolpappa  
#399988 låter ju kanon nej visst ingen traktor men en liten en kansje? hahaha :D dom kostar ta mej f samma som en ny traktor å jag fikk med snöblad å så ;d

   TS
Användarvisningsbild

Re: hej hej köpt atv idag

Tama76  
#399991 Du kommer blir glatt överraskad över effektiviteten av snöbladet, går med en jädra sula att skotta gården, bara mad tar det i tid :-BD

Användarvisningsbild

Re: hej hej köpt atv idag

lolpappa  
#399992 hoppas på de besta den kommer väll idag nön gång så får ta en prov tur hehe har ni någon ide skulle behöva ta bort mitten av vägen när till mej grusväg/bara lera typ så har ni tip så ge dem :D

   TS
Användarvisningsbild

Re: hej hej köpt atv idag

lolpappa  
#400040 ja nu har jag fått den den var kanon provåkte lite på blötmyr lite över allt kan en säga å blev hellt nöjd med resultatet :d i morgon ska jag prova å dra lite med den å se hur den gårdå :d

   TS
Användarvisningsbild

Re: hej hej köpt atv idag

JensSkoog  
#400046
lolpappa skrev:hejj allihop hellt ny her på forumet men tänke se va ni tycker köpt en atv CAN AM OUTLANDER 570L DPS 2016 mod

Vad jag tycker om det kan bekrivas snabbt: JAG BLIR AVIS så det holler :lol: :lol:

Välkommen på Forum @lolpappa :wink:
Ser fram emot bilder och berättelser framover från nyköpet :grin:

Avatar Fallback

Re: hej hej köpt atv idag

mrvimek  
#400070 Ja köpte mig en polaris 570
ImageUploadedByskogsforum forum1468917436.697131.jpg

Användarvisningsbild

Re: hej hej köpt atv idag

lolpappa  
#400165 jo tack va ett monster å dra timmer med så hällt nöjd lite brist då jag fastnade i skogen på myr å va tvungen å vincha upp atvn först sen kärran å nu har vinchen lagt sig fel så får ringa å kolla med dom sen så är jag nöjd hehe bilde ja visst de ska ni få :d senare på dagen :D

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).