Socialt (mer om oss)

Ålder på medlemmar

556 inlägg 214614 visningar 146 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Ålder på medlemmar

ananders  
#399915
Kse skrev:Jag fyller visst 40 nästa år, var helt säker på att det var 39 men en kompis övertygade mig till slut och plötsligt hade jag förlorat ett helt år. :grin:


Då sitter jag med samma förnekelse, men var gång jag tittar på körkortet blir jag påmind om den bistra verkligheten. :surp:

Elmia
Avatar Fallback

Re: Ålder på medlemmar

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#399916 Låter som intressanta tankar även om jag bara är drygt 50 så borde man nog börja planera så jag kunde lägga ner jobbandet tidigare och ta skogen ett steg framåt

Avatar Fallback

Re: Sv: Ålder på medlemmar

Blivande snickare  
#399917
gnisten83 skrev:Låter som intressanta tankar även om jag bara är drygt 50 så borde man nog börja planera så jag kunde lägga ner jobbandet tidigare och ta skogen ett steg framåt

Varifrån kommer 83 i ditt nick?
Har alltid trott att det är ditt födelseår! :surp:

Användarvisningsbild

Re: Ålder på medlemmar

Erre  
#399918 :grin:
Det trodde jag med i många år.

Avatar Fallback

Re: Ålder på medlemmar

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#399920 Haha nä de var året jag gick ut från elutbildningen på gymnasiet :D
Gnisten.....83

Avatar Fallback

Re: Ålder på medlemmar

Blivande snickare  
#399923 Jahaa, det var fyndigt! :lol:

Avatar Fallback

Re: Ålder på medlemmar

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#399928 Den nicken med tillhörande mail har används sen de kom en dator med windows 95 i huset på mitten av 90talet :D

Avatar Fallback

Re: Ålder på medlemmar

valtra900  
#399951 Är lite över 40.Känns som man hunnit med mycket i livet.Har prövat på många olika yrken.Tänker som flera här på forumet att jobba mindre och vara mera i skogen.Frugan tycker att all ledig tid går åt till att vara i skogen för mig. :surp

Användarvisningsbild

Re: Ålder på medlemmar

Delsbo  
#399957 Vi är snart 60 för mig och 57 för frugan.. Vi älskar att vara i skogen båda två och vintertid så är vi där så mycket som vi kan och orkar... Sommaren är jordbruk och vår och höst en blandning. .. För oss krävs en inkomst utanför jord och skogsbruk... Har jobbat 4 dagars vecka sedan Feb 2012 och gör allt för att gå ner på 3 dagar nu för att få jobba mera med "våra" intressen nu när våra 3 barn blivit stora. .. Skogen är Bäst !

Avatar Fallback

Re: Ålder på medlemmar

mrvimek  
#399960 Fyllt 30 i maj och har namnsdag på samma dag :)

Avatar Fallback

Re: Ålder på medlemmar

Sture Andersson  
#399961
Delsbo skrev:Vi är snart 60 för mig och 57 för frugan.. Vi älskar att vara i skogen båda två och vintertid så är vi där så mycket som vi kan och orkar... Sommaren är jordbruk och vår och höst en blandning. .. För oss krävs en inkomst utanför jord och skogsbruk... Har jobbat 4 dagars vecka sedan Feb 2012 och gör allt för att gå ner på 3 dagar nu för att få jobba mera med "våra" intressen nu när våra 3 barn blivit stora. .. Skogen är Bäst !

Låter som ni har ett bra samspel ,måste vara roligt få med frugan till skogen och jobba ihop .Min fru är pensionär sen några månader ,jag jobbar heltid ,men det får bli en förändring snarast .

Användarvisningsbild

Re: Ålder på medlemmar

Delsbo  
#400008
Sture Andersson skrev:
Delsbo skrev:Vi är snart 60 för mig och 57 för frugan.. Vi älskar att vara i skogen båda två och vintertid så är vi där så mycket som vi kan och orkar... Sommaren är jordbruk och vår och höst en blandning. .. För oss krävs en inkomst utanför jord och skogsbruk... Har jobbat 4 dagars vecka sedan Feb 2012 och gör allt för att gå ner på 3 dagar nu för att få jobba mera med "våra" intressen nu när våra 3 barn blivit stora. .. Skogen är Bäst !

Låter som ni har ett bra samspel ,måste vara roligt få med frugan till skogen och jobba ihop .Min fru är pensionär sen några månader ,jag jobbar heltid ,men det får bli en förändring snarast .


Jo frugan är bonnjänta sen födseln (jag kom in i branchen först -88) och van att ta i... Hon har levat med devisen "man orkar mer än man tror" som hennes far (tillsammans med andra) myntat !!

Avatar Fallback

Re: Ålder på medlemmar

Power Major  
#400175 44 år, 5tim.
Exakt Nu.

Användarvisningsbild

Re: Ålder på medlemmar

JensSkoog  
#400203
Power Major skrev:44 år, 5tim.
Exakt Nu.

Då får man säga stort GRATTIS ^:)^

Användarvisningsbild

Re: Ålder på medlemmar

Erre  
#400204 Instämmer! Grattis! :YMPARTY:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).