Öppna kategorin

Jobbsök

3 inlägg 1789 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Jobbsök

cjj70  
#396462 Någon som behöver en skotarförare? Har gått en skogsmaskinsförarutbildning inkl: gröna kort, guldkort, ADR samt röjsågskörkort och motorsågskörkort, heta arbeten. Söker arbete i hela Sverige då jag är flyttbar. Har mycket skogskunskaper såsom manuellt arbete till maskinkörning. Mitt stora intresse är jakt fiske djur och natur, är inte rädd för hårt arbete, är väldigt Arbetsvillig, ansvarsfull, samarbetsvillig, noggrann och lojal.
Mvh: Carl Johansson
070-0909670


Senast redigerad av cjj70 lör 18 jun 2016, 23:13, redigerad totalt 2 gånger.

   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Jobbsök

Fredrik Reuter  
#396467 Hej,
Det kan det säkerligen finnas.
Om du vill så kan du fylla i lite mer uppgifter om dig och dina erfarenheter tidigare. Det hjälper säkerligen till om det skulle vara någon som söker förare. Även vart i landet om du vill.

Lycka till! :-BD

Avatar Fallback

Re: Jobbsök

cjj70  
#396470 Någon som behöver en skotarförare? Har gått en skogsmaskinsförarutbildning inkl: gröna kort, guldkort, ADR samt röjsågskörkort och motorsågskörkort, heta arbeten. Söker arbete i hela Sverige då jag är flyttbar. Har mycket skogskunskaper såsom manuellt arbete till maskinkörning. Mitt stora intresse är jakt fiske djur och natur, är inte rädd för hårt arbete, är väldigt Arbetsvillig, ansvarsfull, samarbetsvillig, noggrann och lojal.

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).