Skotare

Rapport från Ponsses tour

6 inlägg 4318 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Rapport från Ponsses tour

Torbjörn Johnsen  
#385683 Ponsse är ute på vårturne nu under april:

http://www.ponsse.com/se/media-archive/ ... -tour-2016

Det skulle vara kul om någon som besöker kan lägga upp lite kommentarer och bilder här på forumet.



   TS
Rottne skotare
Avatar Fallback

Re: Rapport från Ponsses tour

Beavern  
#385747 Har hoppat ur skördaren jag kör i normala fall och hoppat in i Elefanten under denna tour, ovant men spännande. Roligt med möten med nya människor.
Välkomna när vi kommer till er. Kom förbi på en pratatund om maskiner och skog och få något i magen:)

Avatar Fallback

Re: Rapport från Ponsses tour

Beavern  
#391664 Välkomna till Grästorp på öppen visning utav skördaren Ponsse Scorpion King och skotaren Ponsse Elefanth. Tisdag 17/5 kl 10-15. Kom och få lite kaffe eller något att äta. Prata lite skog och maskiner.

Användarvisningsbild

Re: Rapport från Ponsses tour

Torbjörn Johnsen  
#394419 Är det någon som varit på någon av Ponsses visningar? Den 7 juni kör de en visning i Taberg. Jag tänkte jag skulle åka dit och ta lite bilder...

   TS
Avatar Fallback

Re: Rapport från Ponsses tour

kjugekarlsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#394494 Chefen och kollegan ska ut idag utanför Växjö och titta på dom. Kan återkomma om jag hör något matnyttigt.

Användarvisningsbild

Re: Rapport från Ponsses tour

Johan_84  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#394564 Var å testade elefhanten på morgonen. Trevlig maskin, AF fungerade bra men inte samma dämpning som i Rottnen. Men med tanke på hur stötiga dem var innan så var det mycket bättre nu.
Trevligt å träffas Beavern! (Antar jag)

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).