Socialt (mer om oss)

Kändis som äger skog

9 inlägg 4998 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Kändis som äger skog

Torbjörn Johnsen  
#394229 Hittade den här artikeln på DI. Tyvärr bakom betalvägg för att läsa hela men det framgår i alla fall vilken "kändis" som får sin inspiration från skogen.

http://www.di.se/artiklar/2016/5/27/ant ... -i-skogen/



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Kändis som äger skog

axwell  
#394231 Trodde att det skulle handla om en mer känd kändis med hjältegloria; Lars Lagerbäck från Ovansjö, Ånge. :geek:

Användarvisningsbild

Re: Kändis som äger skog

svampbob  
#394250 Kopierade några rader

Varför är beståndsgående förstagallring så ovanlig och stickvägsgående helt dominerande?
”Det har blivit idealet, men sunt förnuft säger att det är fel. De breda stickvägarna öppnar för vinden.”

Det är Knut som svarar.

Avatar Fallback

Re: Kändis som äger skog

husqvarna_med_sthil  
#394255 Jag hade ett samtal på tu man hand med en av våra mest kända skidskyttar. Mycket trevlig kvinna och väldigt intresserad i självverksamhet på skogen. Jag hade aldrig funderat över vad ett samtal med henne skulle resultera i men det handlade rätt mycket om huggarvagnar som hon gärna ville ha en. Sånt värmer !

Avatar Fallback

Re: Kändis som äger skog

husqvarna_med_sthil  
#394256 ..Jag tro förövrigt hon eller hennes make är medlem här på forumet.

Avatar Fallback

Re: Kändis som äger skog

mooos73  
#394262 Björn Ferry.

Avatar Fallback

Re: Kändis som äger skog

TobbeE_87  
#394276
husqvarna_med_sthil skrev:Jag hade ett samtal på tu man hand med en av våra mest kända skidskyttar. Mycket trevlig kvinna och väldigt intresserad i självverksamhet på skogen. Jag hade aldrig funderat över vad ett samtal med henne skulle resultera i men det handlade rätt mycket om huggarvagnar som hon gärna ville ha en. Sånt värmer !

Magdalena Forsberg?

Avatar Fallback

Re: Kändis som äger skog

husqvarna_med_sthil  
#394277 Japp.

Avatar Fallback

Re: Kändis som äger skog

mooos73  
#394278
mooos73 skrev:Björn Ferry.

Är skogsägare.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).