Skördare

FMG 570 lillebror

8 inlägg 7114 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

FMG 570 lillebror

gylto  
#349579 Hej.

Är på jakt efter mjukvara till HTC-enhet till en 570. Tror inte det var så vanligt med det systemet i dom maskinerna, kanske något ni kan svara på? Jag söker nu efter parametrarna till den modellen, var det samma i någon annan modell med tro?

https://www.facebook.com/NMData

Intresserad av annan mjukvara med, säg till om ni har något intressant :-)

Tack på förhand
Henrik Fredriksson



   TS
Användarvisningsbild

Re: FMG 570 lillebror

Fredrik Reuter  
#349597 Hej,
Jag gissar att du redan pratat med Calle på Jaco?
Han var den första jag tänkte på när jag såg ditt inlägg och tänkte som tips, för han brukar veta om dessa grejer.

Annars får vi hoppas att någon kan hjälpa till, det är ju ett gäng medlemmar som kör lillebror så jag håller tummarna! :-BD

Avatar Fallback

Re: FMG 570 lillebror

gylto  
#349603 Hej.
Har inte pratat med Calle nu, men frågade honon i ett tidigare skede och då verkade det omöjligt, men jag ska höra med honom igen, tack. :-)

   TS
Avatar Fallback

Re: FMG 570 lillebror

gylto  
#349606 Pratade med Calle och han hade ingen data till dom, var mycket ovanligt med det systemet i lillebror. Men det kan va samma data som i 870 och det har jag. Nu får vi hålla tummarna och programmera och testa. :-)

   TS
Avatar Fallback

Re: FMG 570 lillebror

gylto  
#350899 Var inte samma parametrar i 570, men vi kom i kontakt med konstruktören av den modellen och ägaren fick boxen programmerad med rätt parametrar. :grin:

   TS
Avatar Fallback

Re: FMG 570 lillebror

john85jj  
#393677 Hej vi har programmet för att programmera de där boxarna och även mjukvaran om jag inte tar fel

Skickat från min D6603 via Tapatalk

Avatar Fallback

Re: FMG 570 lillebror

gylto  
#393687 Hej och tack för svaret. Har programvaran själv och programmerar HTC och PVC-boxar, men HTC´n i 570 var inte så vanlig, bara ett fåtal gjorda, så det var lite svårt att få tag på. Men nu har det löst sej :-)

MVH
Henrik Fredriksson
NM Data och Elektronik HB

   TS
Avatar Fallback

Re: FMG 570 lillebror

john85jj  
#393755 Okej, ja det gjordes väl två- tre maskiner tror jag

Skickat från min D6603 via Tapatalk

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).