Skogsnyheter

Skogsstyrelsens reklambroschyr

4 inlägg 3519 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Skogsstyrelsens reklambroschyr

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#234316 Skogsaktuellts krönikör, Bo Lindevall, ger sig i sin senaste krönika på Skogsstyrelsens reklamblad (Skogseko) http://www.skogsaktuellt.se/Default.asp ... 108&m=1422
/Niklas



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Skogsstyrelsens reklambroschyr

towes  
#234319 Förstår irritationen, särskilt om SNF är inblandade.

Har själv inte märkt eller tänkt på detta när jag läst Skogseko tidigare, har tyckt den varit ganska OK. Men då har jag förstås missat flera nummer, däribland det med SNF-artikeln.

Men väl har jag ofta tänkt på det han skriver om "glatt leende personer" när jag läser de olika skogsbolagens publikationer.

Visst är det kul i skogen, och roligast verkar det vara på de olika bolagen. Inspektor och skogsägare som skrattar tillsammans i skogen. T.o.m. hårt arbetande röjjare jobbar med ett brett leende enligt bilder.

Det måste vara den riktigt sanna vägen till lycka, att sälja virke till just dom... :wink:

Användarvisningsbild

Re: Skogsstyrelsens reklambroschyr

JensSkoog  
#234324 Ett bilde kan lyga mär enn tusind ord!

Användarvisningsbild

Re: Skogsstyrelsens reklambroschyr

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#393541 Det senaste numret verkar dock synas ett trendbrott, där produktionsfrågorna har fått mer fokus. Tillfällighet eller börjar Hermans ande att genomsyra innehållet?
/Niklas

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).