Skogsmässor

Emmaboda skog och traktor

59 inlägg 27296 visningar 15 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Emmaboda skog och traktor

Torbjörn Johnsen  
#388714 Det verkar som en del företag istället väljer Gösta Gustavssons skogsmässa helgen innan?

Elmia
Avatar Fallback

Re: Emmaboda skog och traktor

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#388719 En mil till siggaboda och 6 till Emmaboda, egendomligt att jag aldrig varit hos Gösta o kollat :shock:

Användarvisningsbild

Re: Emmaboda skog och traktor

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#388721
gnisten83 skrev:En mil till siggaboda och 6 till Emmaboda, egendomligt att jag aldrig varit hos Gösta o kollat :shock:


Då har du missat nåt. Trevlig liten mässa. :smile:

Avatar Fallback

Re: Emmaboda skog och traktor

Hasaro  
#388726
Robertberg skrev:Kunde inte se Kranman i listan över utställare, hade varit kul att se stegmataren P25 i drift.
Varken Stihl eller Husqvarna verkar ha något intresse för att visa sig heller, trist!

Men det ger mer tid till att kolla in de andra utställarna 8)
dom var där förra gången iallafall och tycker det vore märkligt om dom inte kom denna gången med.

Användarvisningsbild

Re: Emmaboda skog och traktor

Erre  
#390951 Såg att @kärrabol ska ställa ut sina sågar. Vad sägs om en tid då vi från forumet ses där?

Är så tråkigt att missa folk bara för att ingen plats är utsedd.

Avatar Fallback

Re: Emmaboda skog och traktor

Robertberg  
#390956 En väldigt klok idé Erre! Jag är enig.

Vad sägs om 11.30 på lördagen?

Användarvisningsbild

Re: Emmaboda skog och traktor

Erre  
#390959 Dom öppnar kl 09.00 så vid 11.30 borde dom flesta hittat till kärrabols tält.

Avatar Fallback

Re: Emmaboda skog och traktor

550  
#390962
Robertberg skrev:Kunde inte se Kranman i listan över utställare, hade varit kul att se stegmataren P25 i drift.
Varken Stihl eller Husqvarna verkar ha något intresse för att visa sig heller, trist!

Men det ger mer tid till att kolla in de andra utställarna 8)


Stihl står i listan under Andreas Stihl! Husqvarna hittar jag inte, men kanske Sundahls har med sig några sågar? Woodtiger fanns med, ägs väl av Kranman nu?

Avatar Fallback

Re: Emmaboda skog och traktor

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#390996 De låter som en kul ide, ska låna ut min beredskap så jag kan komma dit i tid

Användarvisningsbild

Re: Emmaboda skog och traktor

kärrabol  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#391188 Såg inte att denna tråden vaknat igen när jag började en ny som Fredrik gärna får ta bort.
Bra ide att träffas hos mig vid min utställning. Jag har som vanligt ett Stihl tält och är på ruta 30 denna gång.
Vi ses där och jag är även på platts på fredagen om det är någon forummedlem så kom och säg hej
Bilden är från 2014

Avatar Fallback

Re: Emmaboda skog och traktor

Martin Sander  
#391256 Varmt välkomna till oss på Malwa Forest i monter 74! Det var stort intresse för vår 560c i Siggaboda, hoppas det blir minst lika mycket prat och trevliga möten i Emmaboda.

Användarvisningsbild

Re: Emmaboda skog och traktor

kärrabol  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#391465 Får tyvärr meddela att jag inte kommer att närvara i Emmaboda
Kroppen sade ifrån så jag ligger inlagd. Inget allvarlig men det omöjliggör fysiskt arbete
Hoppas ni får några bra dagar där utan mig

Användarvisningsbild

Re: Emmaboda skog och traktor

hlb  
#391471 Inte konstigt @kärrabol så som du farit runt och jobbat på sista tiden. Luta dig tillbaka en stund och tänk på hur lyckad din traktorträff var, så kryar du säkert på dig snart.

Avatar Fallback

Re: Emmaboda skog och traktor

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#391478 Tråkigt, men säger kroppen ifrån måste man lyssna.
Krya på dej!!

Användarvisningsbild

Re: Emmaboda skog och traktor

Erre  
#391481 Krya på dig kärrabol!
Gnisten83 har helt rätt. Det blir fler möjligheter i framtiden. OM man lyssnar på kroppen.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).