Bilar

Tanka på Circle-K?

36 inlägg 16710 visningar 8 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Tanka på Circle-K?

Hema  
#390723
ÅsaNisse skrev:Cirkel K ger mig även lite associationer till gamla vilda västern och ranchernas brännjärn.

Kan bara instämma, nu när du nämnde det.

Användarvisningsbild

Re: Tanka på Circle-K?

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#391212 Nu trillade det in ett sms. Om jag bokar hyrbil minst en vecka i sommar. Så skulle jag få 10% rabatt.

Men kom igen. Bil har jag ju. :roll: Det kunde väl varigt nån saftig rabatt på drivmedel under sommaren i stället. :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Tanka på Circle-K?

axwell  
#391224
Vedmaskin skrev: Det kunde väl varigt nån saftig rabatt på drivmedel under sommaren i stället. :mrgreen:


Ingen saftig rabatt men Statoil har dom senaste 3-5 åren haft 15 öre extra under juni-augusti.
Det här gäller genom Agrolkortet; det blir inte mycket bättre än Preems 35 öre bensin och 60 öre diesel som även gäller på självbetjänade mackar

Avatar Fallback

Re: Tanka på Circle-K?

Hema  
#391357
Vedmaskin skrev:Nu trillade det in ett sms. Om jag bokar hyrbil minst en vecka i sommar. Så skulle jag få 10% rabatt.


Jag fick ett jag med. Men jag tycker inte det är okey att få reklam i mobilen, bara för att man hyrt något släp någongång. Har de rätten att göra så eller har man gett dem rätten pga. att man hyrt tidigare?

Användarvisningsbild

Re: Tanka på Circle-K?

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#391358
Hema skrev:
Vedmaskin skrev:Nu trillade det in ett sms. Om jag bokar hyrbil minst en vecka i sommar. Så skulle jag få 10% rabatt.


Jag fick ett jag med. Men jag tycker inte det är okey att få reklam i mobilen, bara för att man hyrt något släp någongång. Har de rätten att göra så eller har man gett dem rätten pga. att man hyrt tidigare?


Jag är inte ens kund. :shock:

Avatar Fallback

Re: Tanka på Circle-K?

axwell  
#391380
Hema skrev:Jag fick ett jag med. Men jag tycker inte det är okey att få reklam i mobilen, bara för att man hyrt något släp någongång. Har de rätten att göra så eller har man gett dem rätten pga. att man hyrt tidigare?


Det finns "nix" även för mobiltelefoner, en del seriösa respekterar, andra inte. :|

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).