Motorsåg och handhållet

Jonsered 451 ev

20 inlägg 10389 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Jonsered 451 ev

Betong82  
#320940 Någon som sitter på delar till gamla jonsered såg. Eller kanske någon som vet om någon annan som har.
Det jag söker är en ny fjäder till startsnöret och själva rullen som man fäster fjädern i.
Fjädern har utgått ur jonsereds sortiment så sanolikheten att man ska få tag i någon ny verkar vara ganska liten



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Jonsered 451 ev

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#320944 Skicka ett Email eller PM så löser vi det...

Vill du ha nytt eller begagnat?

Avatar Fallback

Re: Jonsered 451 ev

Betong82  
#320961 Mange du har förhoppningsvis fått meddelande om jag har fått till allt :grin:

   TS
Användarvisningsbild

Re: Jonsered 451 ev

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#321008 Japp vi tar detaljerna över PM.

Användarvisningsbild

Re: Jonsered 451 ev

skogl  
#345974 Hej,

Denna tråd har några månader på nacken, men även jag skulle behöva en startfjäder till en 451:a. Betong82, du råkar inte ha någon kvar?

Användarvisningsbild

Re: Jonsered 451 ev

skogl  
#346120
skogl skrev:Hej,

Denna tråd har några månader på nacken, men även jag skulle behöva en startfjäder till en 451:a. Betong82, du råkar inte ha någon kvar?


Jag skrev fel, det var ju Mange som verkade ha reservdelar kvar och ingen annan.

Även andra får givetvis svara om de har en startfjäder kvar till denna modell. Vore oerhört tacksam!

Användarvisningsbild

Re: Jonsered 451 ev

stelin203  
#391101 Jag skulle också behöva en ny fjäder till min gamla men goa 451. Mange! har du någon kvar?

Användarvisningsbild

Re: Jonsered 451 ev

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#391129 Det tror jag nog... Bäst är om du kommer o hämtar om det går...

Användarvisningsbild

Re: Jonsered 451 ev

stelin203  
#391166 Ser att du finns i Skåne och jag bor i Ångermanland så tyvärr är det för långt för ett besök. Skulle varit intressant att även få se ditt "sågintresse".

Användarvisningsbild

Re: Jonsered 451 ev

Vante  
#714646 Hej undrar över
Tändstift 504 39 06 02 är det campion CJ7Y det är väl bara M4 Nya Campion och Brisk går inte är SAE anslutning men ändra tändhatt och resistor tändstift men går nog använda NGK går?
Och slungkoppling stom 504 54 30 sista 02 eller 62 vilket är de sista två siffrorna knäckte svetsade i hop med gas håller bra fukar fint.
Mvh vante.

Användarvisningsbild

Re: Jonsered 451 ev

Lis  
#716425 Behöver en ny fjäder till min 451. Är det någon som har en över?

Användarvisningsbild

Re: Jonsered 451 ev

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#716440 Är den bruten i ända är det oftast möjligt att bocka den du har.

Var i landet finns du?

Användarvisningsbild

Re: Jonsered 451 ev

Lis  
#716477 Stockholm. Har försökt men det går av.

Användarvisningsbild

Re: Jonsered 451 ev

Lis  
#716478 Mange, om du kan hjälpa till kan jag besöka dig. Är på Öland i midsommar och kan ta en tur neråt beroende var du bor.

Användarvisningsbild

Re: Jonsered 451 ev

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#716481 Jag bor utanför kristianstad.
Du är hjärtligt välkommen.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).