Traktorer och processorer

Årsmodell eller drifttimmar

18 inlägg 7869 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Årsmodell eller drifttimmar

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#390840 Jag bedömer nog att min var 50000dyrare pga twin trac och hitech när jag köpte den, 5600tim , och den har inte gått i skogen innan jag köpte den

Denna var på auktion så där vet man aldrig vart hän priset barkar, kan bli fynd eller överprisad

Lantmännen Maskin
Avatar Fallback

Re: Årsmodell eller drifttimmar

JF  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#390895
bengt.a skrev:Här är det twintrac med rätt timmar
http://www.blocket.se/ostergotland/Trak ... m?ca=7&w=3

Japp, den där såg riktigt fin ut!
Tyvärr kommer den landa långt utanför min budget och dessutom saknades lastare. :-/

   TS
Avatar Fallback

Re: Årsmodell eller drifttimmar

JF  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#390897
gnisten83 skrev:Jag bedömer nog att min var 50000dyrare pga twin trac och hitech när jag köpte den, 5600tim , och den har inte gått i skogen innan jag köpte den

Denna var på auktion så där vet man aldrig vart hän priset barkar, kan bli fynd eller överprisad

Det låter rimligt. Visst vore det fin med twin trac men jag kör inte så mycket i skogen så jag kan motivera det. Men skulle rätt traktor till rätt pris dyka upp som dessutom råkar ha twin trac så kan jag stretcha budgeten lite. Just nu är jag väldigt osugen att köpa saker, det brukar kunna bli så när skog/vedsäsongen är slut. Då är jag less på traktorer, vedmaskiner, motorsågar osv, så då faller även intresset att köpa nytt.

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).