ATV och UTV i skogen

Nu säljer jag mitt ekipage.

22 inlägg 9240 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Nu säljer jag mitt ekipage.

Elfving  
#385261
anersimyra skrev:Men det är inte omöjligt att det blir en Bison framöver.. :smile:

En Bison som står i garage kostar pengar den med :)

ATV från Bengtssons
Användarvisningsbild

Re: Nu säljer jag mitt ekipage.

rokon  
#385269
anersimyra skrev:http://www.blocket.se/stockholm/Polaris_Sportsman_800efi___Avesta_4_2H_66017960.htm?ca=11&w=1&last=1 Nu är mitt ekipage utlagt på blocket. 250 mil ska vara timmar och vagnen har gått 60 timmar. Bägge ekipagen är komplett nyservade.. :smile:

"TILLFÄLLE! Potatis 800 efi "
En del säger att stavfel är medvetna försäljarknep! :wink:

Avatar Fallback

Re: Nu säljer jag mitt ekipage.

Hema  
#385341
anersimyra skrev:
svampbob skrev:Hur går det med försäljningen?

Jag vet inte då jag lagt ut försäljningen på uppdrag. Men jag ringde i går och kollade och en person var intresserad av enbart vagnen, men en delning är uteslutet.

Får man fråga vad som gör att det är uteslutet? Ofta kan det vara enklare att finna köpare för resp. del.

Användarvisningsbild

Re: Nu säljer jag mitt ekipage.

anersimyra  
#385345
Hema skrev:
anersimyra skrev:
svampbob skrev:Hur går det med försäljningen?

Jag vet inte då jag lagt ut försäljningen på uppdrag. Men jag ringde i går och kollade och en person var intresserad av enbart vagnen, men en delning är uteslutet.

Får man fråga vad som gör att det är uteslutet? Ofta kan det vara enklare att finna köpare för resp. del.
Det blir alltför mycket arbete med att demontera och återställa all el som är dragen till vagnen.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Nu säljer jag mitt ekipage.

anersimyra  
#385346
rokon skrev:
anersimyra skrev:http://www.blocket.se/stockholm/Polaris_Sportsman_800efi___Avesta_4_2H_66017960.htm?ca=11&w=1&last=1 Nu är mitt ekipage utlagt på blocket. 250 mil ska vara timmar och vagnen har gått 60 timmar. Bägge ekipagen är komplett nyservade.. :smile:

"TILLFÄLLE! Potatis 800 efi "
En del säger att stavfel är medvetna försäljarknep! :wink:
Det var jag som skojade och skrev potatis, att det skulle hamna i annonsen var inte riktigt meningen.. :lol:

   TS
Användarvisningsbild

Re: Nu säljer jag mitt ekipage.

anersimyra  
#385347
Elfving skrev:
anersimyra skrev:Men det är inte omöjligt att det blir en Bison framöver.. :smile:

En Bison som står i garage kostar pengar den med :)

Förutsättningen innan eventuellt köp är garanterad körning på heltid under minst 3-4 år.

   TS
Avatar Fallback

Re: Nu säljer jag mitt ekipage.

Hema  
#385348
svampbob skrev:Hur går det med försäljningen?

anersimyra skrev:Jag vet inte då jag lagt ut försäljningen på uppdrag. Men jag ringde i går och kollade och en person var intresserad av enbart vagnen, men en delning är uteslutet.

Hema skrev:Får man fråga vad som gör att det är uteslutet? Ofta kan det vara enklare att finna köpare för resp. del.
anersimyra skrev:Det blir alltför mycket arbete med att demontera och återställa all el som är dragen till vagnen.

Oki doki.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).