Traktorer och processorer

Valmet 6200

6 inlägg 3567 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Valmet 6200

Eas  
#384941 Hejsan!
Min pappa gick bort för en tid sedan och lämnade efter sig en Valmet 6200 -00. 4w med lastare.
Autocontroll
Mekanisk fram/bak
Turbin
Knappkoppling
Kraftuttag 540/1000
Vändbar förarstol
Modell 340
Redskapsram typ euro/sms
Softdrive

Har kollat lite på nätet men hittar inget pris, någon vänlig skäl som vet på ett ungefär vad vi kan kräva för den?
Mvh Andreas



   TS
Lantmännen Maskin
Avatar Fallback

Re: Valmet 6200

Benny Nilsson  
#384958 De beror väl lite på.
Hur många timmar ha den gått?
Allmänt skick?

Användarvisningsbild

Re: Valmet 6200

Eas  
#384981 Den har gått 2950 står det på mätaren och den är i fint skick. Ska även sälja den ihop med en Farma 46s.
Skickar upp en bild på traktorn.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Valmet 6200

stegmaster  
#384987 Tja, ca 250- 260tkr + mva för både traktor och vagn, med forbehåll om att vagnen ochså er relativt ny och fint skick.
Drar ner att framdäcken er slut. Drar upp att den gått få timmar.
Men jag er ingen ekspert på detta, utan tänker bara på va jag själv skulle ville betalt. 8)
Traktoren ca 200tkr och vagnen ca 50-60tkr beroandet på skick och utrustning. :???:
Vi får se va andra som har mer koll på Svenska marknaden säger. (jag er Norsk, men gissar att det inte skiljar så jättemycket.)

Avatar Fallback

Re: Valmet 6200

Benny Nilsson  
#384990
stegmaster skrev:Tja, ca 250- 260tkr + mva för både traktor och vagn, med forbehåll om att vagnen ochså er relativt ny och fint skick.
Drar ner att framdäcken er slut. Drar upp att den gått få timmar.
Men jag er ingen ekspert på detta, utan tänker bara på va jag själv skulle ville betalt. 8)
Traktoren ca 200tkr och vagnen ca 50-60tkr beroandet på skick och utrustning. :???:
Vi får se va andra som har mer koll på Svenska marknaden säger. (jag er Norsk, men gissar att det inte skiljar så jättemycket.)



Håller med dig!
Inte vanligt att dom gått så lite.
Gav 195 för min -97 för nåt år sen 7000 timmar. Betalade väl lite i överkant men då har den twintrack .

Användarvisningsbild

Re: Valmet 6200

Eas  
#384992 Tack snälla för era svar!

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).