mån 07 mar 2016, 16:07#379323
Riktigt så lätt är det inte. Det är inte bara o tanka o köra efter man packat upp.
De betalar inte för den negativa marknadsföring fel har med sig. Inte heller all diskussions tid. Jag får inget betalt för att upplysa kund att det tyvärr inte blir nån garanti, heller inte de gånger kunden vägrar betala felsökning då det inte är garantifel.... Tillverkaren betalar delen och tiden för o byta delen, enligt lista. Fel blir det från fabrik ibland, så är det! De rättas till vid leveransservice om det är en ÅTF värd namnet. Annars är det varuhusförsäljning och andra förutsättningar.
Jag har som ÅTF inte timpeng betalt av Märket, tyvärr.
Om du köper ett däck på nätet och gummikrängaren lägger dit det, vems är felet om det är snedslitet efter 6 mån?
Är det den stackaren som krängt på däcket eller den dom sålt däck med kass stomme på internet?
Hur vet du vilket det är som blivit fel? Visst kan du gissa att det är den eller den, lägga tid på o få reda på det och ha fler utgifter på skitet du valt för du tyckte det var prisvärt.
Mina däck köper jag hos den lokala däckhandlaren och han lägger dit dem och får skiten om det inte funkar.
Det vet han så det blir ingen skit av det... Jag har kollat lite på priser men de hundralapparna jag ger mer har jag igen mångfalt.