Skogsvagn (Huggarvagnar)

FILMER - Skogsvagnar

587 inlägg 460520 visningar 79 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Sv: FILMER - Skogsvagnar

lerbo  
#379194
johan83 skrev:När vagnen börjar bli full och terrängen är ojämn ska drivningen på annars blir det kämpigt.
Den här storleksklassen på vagn går det inte utan drivning.
Blir kedjor nästa säsong på vagnen.
valmeten är ju inte nån monster traktor direkt, men du kör väl inte transport med full vagn ändå?

FTG
Avatar Fallback

Re: FILMER - Skogsvagnar

Hema  
#379202 Filmerna funkar för mig både på dator och mobil, använder firefox på båda.

Användarvisningsbild

Re: Sv: FILMER - Skogsvagnar

johan83  
#379211
lerbo skrev:
johan83 skrev:När vagnen börjar bli full och terrängen är ojämn ska drivningen på annars blir det kämpigt.
Den här storleksklassen på vagn går det inte utan drivning.
Blir kedjor nästa säsong på vagnen.
valmeten är ju inte nån monster traktor direkt, men du kör väl inte transport med full vagn ändå?


Du menar om jag kör på väg med full vagn? Har inte hänt ännu iaf.
Dock kommer jag att flytta några stockar snart på väg, men 100 hästar är nog inte mycket om man lastar vagnen full med stock :roll:

Användarvisningsbild

Re: Sv: FILMER - Skogsvagnar

lerbo  
#379213
johan83 skrev:
lerbo skrev:
johan83 skrev:När vagnen börjar bli full och terrängen är ojämn ska drivningen på annars blir det kämpigt.
Den här storleksklassen på vagn går det inte utan drivning.
Blir kedjor nästa säsong på vagnen.
valmeten är ju inte nån monster traktor direkt, men du kör väl inte transport med full vagn ändå?


Du menar om jag kör på väg med full vagn? Har inte hänt ännu iaf.
Dock kommer jag att flytta några stockar snart på väg, men 100 hästar är nog inte mycket om man lastar vagnen full med stock :roll:
ne precis 100 hästar räcket väldigt långt i skogen med en driven vagn.

Avatar Fallback

Re: FILMER - Skogsvagnar

Niklas persson  
#379219
Mannfolk skrev:

Mycket fint bygge, måste va kul och köra nåt man själv byggt och se att det fungerar bra! Men lugn och fin :???:

Avatar Fallback

FILMER - Skogsvagnar

Simon.M  
#379237
Hema skrev:Filmerna funkar för mig både på dator och mobil, använder firefox på båda.
ja men funkar inte för mig så är uppenbarligen något fel på skogsforum som verkar vara helt omöjligt för den som håller i denna sidan att åtgärda man ska ju inte behöva programmera om ipaden o lägga in andra program som du har för att det ska gå o se på en film anser jag

Avatar Fallback

Re: FILMER - Skogsvagnar

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#379247 Funkar iaf i iPhone för mej

Användarvisningsbild

Re: FILMER - Skogsvagnar

johan83  
#379249
Simon.M skrev:
Hema skrev:Filmerna funkar för mig både på dator och mobil, använder firefox på båda.
ja men funkar inte för mig så är uppenbarligen något fel på skogsforum som verkar vara helt omöjligt för den som håller i denna sidan att åtgärda man ska ju inte behöva programmera om ipaden o lägga in andra program som du har för att det ska gå o se på en film anser jag


Har du gått direkt in på Youtube och skrivit in JJP-trailern...... Funkar det inte då heller så är det iaf inte Skogsforums fel.
Vad står det? Videoklippet inte tillgängligt?

Användarvisningsbild

Re: Sv: FILMER - Skogsvagnar

lerbo  
#379266 Det funkade inte på Youtube för mig heller, bara den sista filmen jag kunnat sett. Det står att videoklippet inte är tillgängligt.

Användarvisningsbild

Re: FILMER - Skogsvagnar

johan83  
#379270 Ja filmen före funkar tydligen inte, det har med upphovsrätten att göra.. Man tycker inte att musiken i filmen är lämplig att spela.

Användarvisningsbild

Re: Sv: FILMER - Skogsvagnar

lerbo  
#379271 Haha helt otroligt att det alltid är nån som ska dit med sina feta byråkrati fingrar å peta.

Avatar Fallback

Re: Sv: FILMER - Skogsvagnar

Ådii  
#379274 Men jag kan ju se filmen nu med ljud och allt från mobilen? :o YT brukar annars vara snabba att ta bort upphovsrättsmusik, redan när jag har laddat upp ett klipp där låten hörs på radion så har dem tagit bort den..

Avatar Fallback

Re: FILMER - Skogsvagnar

Simon.M  
#379311
johan83 skrev:
Simon.M skrev:
Hema skrev:Filmerna funkar för mig både på dator och mobil, använder firefox på båda.
ja men funkar inte för mig så är uppenbarligen något fel på skogsforum som verkar vara helt omöjligt för den som håller i denna sidan att åtgärda man ska ju inte behöva programmera om ipaden o lägga in andra program som du har för att det ska gå o se på en film anser jag


Har du gått direkt in på Youtube och skrivit in JJP-trailern...... Funkar det inte då heller så är det iaf inte Skogsforums fel.
Vad står det? Videoklippet inte tillgängligt?
ImageUploadedByskogsforum forum1457355339.097256.jpg
står inget blir bara så sen händer inget hur länge man än väntar är bara vissa filmer på denna sidan o vissa funkar

Avatar Fallback

Re: FILMER - Skogsvagnar

Simon.M  
#379312 Provade på youtube nu funkade kanon kanske bra om ni skriver ut länken då så man kan se dom där istället för på skogsforum då det inte verkar funka med någon sorts synkning mellan youtube o skogsforum

Avatar Fallback

Re: FILMER - Skogsvagnar

Robertberg  
#379403 Testa att trycka på filmklippets namn på klipp som är inbäddade, då kommer iallafall jag till klippet på Youtube :)

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).