Inomgårdsmaskiner

Högtryckstvätt

53 inlägg 38134 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Högtryckstvätt

Scoutman  
#175146 Hämtade tillbehören till min stihl för några dar sen, textilslangen med hållare som passar på baksidan om re 128:an samt en roterande borste till diverse tvätt på gården, kul när man bytt stihlbutik & man får kanonpriser på grejorna! Dock var leveranstiden drygt en månad mot utlovat drygt 1 vecka lite sämre men är det mer plånboksvänligt än förväntat jublar man!! :o :o

ska förhoppningsvis hämta en stihl mse nu på försommaren, jepp du har helt rätt i det du nyss tänkte, lite stihl-tokig :???: har man blivit :ugeek: /scoutman

   TS
Trejon
Användarvisningsbild

Re: Högtryckstvätt

totte  
#175189 Gör inget om man är tokig bara man är det med Stihl alltså? :lol:

Avatar Fallback

Re: Högtryckstvätt

Scoutman  
#175199 Skogstokiga finns väl flera av här på forumet :grin:

   TS
Avatar Fallback

Re: Högtryckstvätt

sdljono  
#179245 Hej
Jag funderar på Kränzle 1151T, någon som har erfarenhet av den.?
Förutom att själva maskinen är dyr, är även tillbehören dyra om man jämför med billigare märken som Kärcher och Nilfisk etc?

Avatar Fallback

Re: Högtryckstvätt

Scoutman  
#179256
sdljono skrev:Hej
Jag funderar på Kränzle 1151T, någon som har erfarenhet av den.?
Förutom att själva maskinen är dyr, är även tillbehören dyra om man jämför med billigare märken som Kärcher och Nilfisk etc?

En mkt bra maskin, gillar du den, kåp den. :-bd

   TS
Avatar Fallback

Re: Högtryckstvätt

sdljono  
#179333 Efter att ha läst denna tråd så känns det som att Stihl RE 128 PLUS är den modell som ger bäst maskin för pengarna, varför ska jag lägga ut dubbelt så mycket på en Kränzle 1151 T?

Avatar Fallback

Re: Högtryckstvätt

Värstingen  
#376102 Försöker sparka igång tråden igen och undrar om någon har testat Stihls RE 129 Plus och hur har det gått med era andra tvättar som inhandlades när tråden startades. Är det så att någon fortfarande lever? :grin:

Avatar Fallback

Re: Högtryckstvätt

BM Buster  
#382066 Kan bara instämma i vad flera sagt tidigare, ska du ha en bra tvätt som bara går så köp en kränzle. Har använt en i tjänsten i över 15 år till diverse tvätt och rengörningsjobb samt rensat avlopp. Tyckte den var dyr när jag köpte den, men säljaren var påstridig och sa att här har du en kvalitetsmaskin. Han hade rätt,har inte ångrat köpet en sekund.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).