Före och efter jobbet

Skördare olycka!

19 inlägg 7510 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild
masterchief  
#37378 Ska ni hålla på o diskutera personkemi fram och tillbaka kan ni väl göra det via PM 8)

Elmia
Avatar Fallback
Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#37383 Ja, jag förstår inte varför Jasi skulle börja klaga på mig i denna tråden också?

Jag är inte rädd för att fråga när jag inte fattar, de som försöker göra sig lustiga över det får väl göra det då. Har svårt för den attityden att man skal vara hård och tuff och veta allt. Vi vär väl inga apor heller?

Avatar Fallback
Södergård  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#37392 Ja det är bättre o fråga om man inte förstår eller vet hur man ska göra. Sen att det finns folk som tycker att man ska fatta det ändå kommer man nog aldrig ifrån :roll:

Men iallafall det hon menade var att ta studielån o plugga på universitet men ändå inte förstå att när det står skyltar att man inte ska vistas där, det var plasträcken uppsatta som personen ifråga klev över. Därför tänkte hon som så att gör han likadant i skolbänken som i verkliga livet så är han inget vidare smart :wink: .
Men o andra sidan vet/kan han garanterat saker som en annan inte har en aning om.
Men frågan är om man behöver veta det :D.

Avatar Fallback
"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#37422 japp! bort från det , åter till tråden :lol: .. har varit med om just detta fenomen själv !!! .. vid en slutavverkning i anslutning till ett sommartuge / åretruntboende .. och herrej-vlar :shock: .. där var det spring på folket som alldrig förr tydligen? .. jag var tvingad att backa 50- 100 m med fullt lass på skotarn .. jag tror aldrig jag klivit i och ur en maskin så många gånger / meter för det var som "masterchief" säger .. precis hopplösa manniskor , det spelade ingen roll tydligen hur man än förklarade 10 -20 gånger ? .. samma folk precis just där ..och just då .. jag hade ju ingen backkamera , men även om så får man ju inte vara säker ju .. definitift inte ..med sådant folk ju :lol: :lol:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).