Motorsåg och handhållet

Fixa Husqvarnas sågar..

8 inlägg 4212 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Fixa Husqvarnas sågar..

Tjita1  
Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: Fixa Husqvarnas sågar..

bengt.a  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#372124 LinkedIn?

Användarvisningsbild

Re: Fixa Husqvarnas sågar..

Tjita1  
#372126 Mja? En blandning av sociala media och karriärsida, man kan lägga upp sitt CV, söka jobb, skaffa kontakter, med mera, och se vilka i ens kontaktnät som i sin tur har kontakter inom olika företag osv. Finns även premiumtjänster såklart, men det är ju frivilligt.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Fixa Husqvarnas sågar..

Mettämies  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#372162 Ännu en sida man ska vara med på? Hur hinner folk göra nåt vettigt på dagarna egentligen???


Vad är det husqvarna vill ha hjälp med? Jag kan bistå med tändstickor :D

Användarvisningsbild

Re: Fixa Husqvarnas sågar..

totte  
#372165 Dom vill ha en utecklingschef för sina elektroniskt styda förgasare.

Du kommer som Teknikansvarig Bränslestyrsystem att ha huvudansvaret för den elektroniska förgasarfunktionen till Husqvarnas produktprojekt inom bensindrivna handhållna produkter.


När en släkting skickade nåt via Linkedin så jag råkade i ett svagt ögonblick registrera mig där, f-n vet varför, är aldrig inne där, men nu kunde jag logga in och läsa det här. Troligen ett sånt nätverk där man bara måste vara med, om man aspirerar på chefsbefattningar. Vad vet jag, jag är bara registrerad där och chef är jag redan. I mitt eget garage.

Avatar Fallback

Re: Fixa Husqvarnas sågar..

eqlazer  
#372190 Ang LinkedIn, det beror väl lite på vilken bransch man är i om medlemskap är vettigt/nödvändigt eller ej.
Om man ska generalisera lite...
För tjänstemän är det iaf väldigt stort och väldigt kraftfullt för att knyta kontakter och hålla ordning på sitt professionella nätverk.
Se det som att Facebook är för privatlivet och sånt trams som ingår i det, LinkedIn är för arbetslivet : )
Finns också många diskussionsgrupper där det brukar vara väldigt hög nivå (de få jag är med i iaf).

Användarvisningsbild

Re: Fixa Husqvarnas sågar..

Mettämies  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#372197 Ja det låter ju vettigt, det blir nästan som Falcons ölreklam fast:
100% jobb
0% trams

:mrgreen:

Användarvisningsbild

Bränslestyrsystem

traktorz  
#372260 Det finns fortfarande några XP-sågar, som skulle kunna få AutoTune, t.ex. HVA 543 XP. Även företagets röjsågar kan lämpligtvis utrustas med dylikt.

Dagens M-Tronic, CarbControl & AutoTune gillar inte riktigt den norrländska kylan, med snön och isbildning som kan uppkomma. Däremot, när termometern visar på plus, så brukar sågarna gå bättre. Så visst finns det förbättringar att göra!

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).