Bilar

Hilux ångest

58 inlägg 31005 visningar 13 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Hilux ångest

stihl91  
#371359 Vad in hos toyotahandlaren i torsdags och skrev på en ny hilux 2,5a.

Får den om ett par veckor, det är första gången jag köper en ny bil, är det normalt att ha lite ångest då? Släpper det när man hämtat bilen?



   TS
Användarvisningsbild

Re: Hilux ångest

trollbacken  
#371367 Nej den största ångesten kommer första natten efter du hämtat ut din nya bil ;) ;)

Användarvisningsbild

Re: Hilux ångest

Fredrik Reuter  
#371371 Hej,
Jag har aldrig haft ynnesten att köpa en ny bil, men jag tror det är högst normalt.
Snarare ett kvitto på att du har logiskt tänkande och känsla för pengars värde...

Användarvisningsbild

Re: Hilux ångest

Fredrik Reuter  
#371372 Tryckte för snabbt!

Missade skriva - grattis till nyköpet, jag tror det är en bra bil du investerat i! :-BD

Användarvisningsbild

Re: Hilux ångest

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#371383
stihl91 skrev:Vad in hos toyotahandlaren i torsdags och skrev på en ny hilux 2,5a.

Får den om ett par veckor, det är första gången jag köper en ny bil, är det normalt att ha lite ångest då? Släpper det när man hämtat bilen?


Ja, det tar något dygn! Sluta genast surfa på tester nu, vare sig om bilen du köpt eller andra märken! :wink:

Användarvisningsbild

Re: Hilux ångest

skogsjan695xl  
#371429 Bra bil du köpt. Kolla in dessa hårda tester den klarat av.






Avatar Fallback

Re: Hilux ångest

Hema  
#371431 Pass på o repa den direkt, så slipper du ha ångest att råka repa när man kör på mindre bra ställen. :)
Grattis till köpet blir nog kanoners! :)

Användarvisningsbild

Re: Hilux ångest

svampbob  
#371432
stihl91 skrev:Vad in hos toyotahandlaren i torsdags och skrev på en ny hilux 2,5a.

Får den om ett par veckor, det är första gången jag köper en ny bil, är det normalt att ha lite ångest då? Släpper det när man hämtat bilen?


Om du hette Slurfi så hade nog ångesten varit svår och långvarig :lol:

Användarvisningsbild

Re: Hilux ångest

Bax  
#371433 Grattis!
En kollega kom med sin nya Hilux i tisdags, den såg skitfin ut.

Och som sagt, den största ångesten kommer första natten du har den hemma. Och följande dagar.

Användarvisningsbild

Re: Hilux ångest

JörgenO  
#371436 Grattis, är det den nya modellen?

Användarvisningsbild

Re: Hilux ångest

anersimyra  
#371440 " ångesten " kommer när man inser de verkliga månadskostnaderna.. :surp:

Användarvisningsbild

Re: Hilux ångest

machonisti  
#371441
anersimyra skrev:" ångesten " kommer när man inser de verkliga månadskostnaderna.. :surp:

Å så kommer märkesservicefakturan!

Avatar Fallback

Re: Hilux ångest

Hema  
#371442
anersimyra skrev:" ångesten " kommer när man inser de verkliga månadskostnaderna.. :surp:

Tur man inte ser värdeminskningen. :)

Avatar Fallback

Re: Hilux ångest

stihl91  
#371444 Okej det blir värre alltså :surp: inbillar mig själv att det är var ett klokt beslut men vi får se. Nej det är gamla modellen, den nya kommer i höst.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Hilux ångest

Mannfolk  
#371447 Gratulerar!

Att köpa Toyota är som att investera i aktier som man vet med säkerhet går hemmåt! :-BD :-BD

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).